Kang Jiyoung reveals she's studying for Hollywood


Article: Ex-KARA member Kang Jiyoung, "I'm studying to enter Hollywood"

Source: OSEN via Nate

1. [+1,006, -31] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+677, -25] Looks like her variety skills have improved since going to Japan

3. [+505, -25] She's out of her mind ㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+28, -14] The difference between want and what you can actually achieve....

5. [+24, -10] What a joke ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+22, -6] I was seriously drinking a sip of water when I clicked into this and then burst it all out laughing ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. [+19, -4] Yeah, my mom always told me to dream big. My dream is to marry So Ji Sub too ㅋㅋ

8. [+17, -7] Probably the funniest thing I've heard all week

8. [+17, -5] Come on guys, don't be mean. The adults always tell us to dream big, right?

-