Jung Woo denies dating rumors with fashion designer Kim Jin


Article: 'Reply 1994' Jung Woo dating fashion designer Kim Jin

Source:
Oh My News via Nate

1. [+476, -18] Jung Woo's finally getting popular, why release this article now... ㅡㅡ

2. [+367, -16] Ah, why... why now ㅜㅜㅜㅜㅜ You could've gone public after Reply 1994 ended!!!!ㅠㅠ....

3. [+302, -16] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋgjowirjgorij I'm mentally broken now ㅋㅋㅋㅋ

-

Article: Jung Woo's reps give an official response, "It's been a year since he hasn't been in contact with Kim Jin"

Source:
OSEN via Nate

1. [+820, -31] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I'm so excited

2. [+610, -23] Olleh~~~~~~~ olleh~~~~~~~~ oll~~~~~~~~~~~~~~~~~leh~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+578, -18] Putting my heart on a rollercoaster!!!!!!!!!!

4. [+39, -1] I've never laughed so hard at a break up article before ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ awww yeahhhhhhhhhhhhh

5. [+29, -6] Oppa belongs to Najung ㅋㅋㅋㅋ no scandals are allowed until the drama ends

-