Dahyun dresses up as Genie for Twice's Halloween fan meet


Article: Twice fanmeet, Dahyun 'genie' arrives

Source: Starin via Nate

1. [+1,443, -50] Crazy ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I love fan service like this ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+1,179, -45] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cute ㅋㅋ

3. [+660, -365] Something about seeing idols make headlines for stuff like this instead of their singing makes me sad for them. She should've just debuted as a gagwoman ㅋㅋ

4. [+112, -48] I can see why Twice's fans like them so much and why they're so popular

5. [+60, -5] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+56, -6] Every year, I feel like the Twice members are only in Twice so that they can dress up for Halloween ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. [+42, -6] I burst out laughing when I saw this ㅋㅋㅋㅋㅋ

8. [+36, -8] Dahyun has a mental of her own... ㅋㅋㅋ

9. [+31, -4] Dahyun works so hard without caring about her looks ㅋㅋ good to see

10. [+32, -3] A few months ago, I saw Dahyun and Tzuyu at some event, and despite being top idols, they were still bowing to everyone. It made me like them. They're top stars and yet didn't act like it at all, so respectful to everyone... Good luck, Dahyun-ah~~

-