CIX's Bae Jinyoung goes above and beyond for a fan request





Article: CIX's Bae Jinyoung responds to fan request to show his eyelash

Source: Idol Issue via Instagram

1. [+184] He's so nice ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+148] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It must've hurt, he's so damn cute ㅠㅠㅠ

3. [+46] Oh man ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+35] This is hilarious ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+6] Who in the world actually plucks an eyelash to show ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ he's so cute ㅠㅠ

6. [+6] This is ridiculously cute ㅋㅋㅋㅋㅋ

7. [+1] He's such a baby ㅋㅋㅋㅋㅎㅋㅎㅋㅎㅋㅎㅋㅋㅋㅋㅋ how cute ㅠㅠㅜ

8. He's just as handsome... and too kind... ㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Wait a minute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅎㅎㅋㅋㅋ why are you plucking that ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. I don't think that's what the fan meant ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-