Recent Posts

Saturday, December 6, 2014

[Nate Poll] Who is the best idol rapper?


[Nate Q] Idol diss battle brewing? Who is the most talented idol rapper in this list?

The poll's been open for about 24 hours and has 140,412 participants so far. The top 2 fluctuate a lot in terms of who's ahead.

1. BTS Rap Monster 37% 51,593 votes
2. Block B ZICO 36% 51,021 votes
3. iKON Bobby 21% 30,099 votes
4. Big Bang G-Dragon 2% 3,402 votes
5. B2ST Junhyung 1% 1,641 votes
6. BAP Bang Yong Guk 1% 1,530 votes
7. Other 0% 513 votes
8. 2NE1 CL 0% 417 votes
9. BEG Miryo 0% 401 votes

-

1. [+306, -82] Apart from being a fan or anything, Zico wins talent wise

2. [+294, -82] Watching the recent MAMA stage made me realize Minho's better at rapping than Bobby... and Zico's better than the both of them.

3. [+284, -104] For now, the top idol rappers probably go in the order of Zico > Rap Mon > Bobby. Seriously, vote based on talent guys.

4. [+30, -5] Isn't Zico the top idol rapper? He's even in Buckwilds.

5. [+28, -22] I doubt Bobby could've won Show Me the Money if he was up against Zico and Rap Mon.

6. [+28, -12] Rap and vocal talent come down to personal taste... Bobby's not a bad rapper but it's undeniable that Zico's the #1 idol rapper in Korea. Bobby had a lot of support from Dok2 and The Quiett in winning Show Me the Money.

7. [+28, -40] Bobby's the trend, he's proved his talent through Show Me the Money

8. [+27, -2] Rap Mon fans are amazing ㅋㅋㅋ When I first voted on this poll, Bobby and Zico were in the lead but Rap Mon now is.. what ㅋㅋㅋㅋㅋ Too bad fans, everyone already knows that Zico's the top idol rapper.

9. [+27, -7] The reason I think Bobby is a worse rapper than Rap Mon is because his pronunciation is really bad. He lacks proper breathing in his live performances and all I remember hearing is him sucking in his breath. Zico >> Rap Mon >>>> Bobby. This is accurate.

10. [+27, -8] Bobby's only at trainee and he's already 3rd!! Let's hit your debut big, iKON!!!!

11. [+27, -6] Song Minho's a good rapper too ㅋㅋㅋ Zico's good, look at his lyrics. He doesn't even have to be in Buckwilds to prove that he's good.

12. [+27, -6] I never understood the hype behind Zico but he amazed me at the Buckwilds concert. His pronunciation is so crisp.

13. [+26, -7] Why are people hyping Bobby? The order should be Zico >>> Rap Mon >> Song Minho ㅋㅋ

14. [+26, -3] Honestly a Bobby fan but I admit Zico's the better rapper. Zico's just a wall you can't climb over among idols. Bobby, however, is the type of rapper that makes you have fun. He gets you excited whenever he's on stage ㅋㅋㅋ

15. [+25, -8] Zico may be 2nd place but it's because of Rap Mon fans spamming votes. Everyone acknowledges the fact that Zico's the top both in underground and mainstream ㅋㅋㅋ

-

399 comments:

  1. charisma minho and truth of life yunho tho

    ReplyDelete
  2. but https://www.youtube.com/watch?v=lqpd5t9647E

    ReplyDelete
  3. zico for me, hes talented at composing too

    ReplyDelete
  4. that difference in votes between 3rd and 4th place though ㅋㅋㅋㅋ

    ReplyDelete
  5. Rap God Minho was not included in the poll because he is obviously the best. They are looking for the second best.

    ReplyDelete
  6. this is blasphemy where is yunho the rap god

    ReplyDelete
  7. I actually really like Zico, and Block B of course. I agree that he would be the best rapper among idols, he's an actual artist.

    ReplyDelete
  8. [+26, -7] Why are people hyping Bobby? The order should be Zico >>> Rap Mon >> Song Minho ㅋㅋ

    Mte

    ReplyDelete
  9. they missed out rap god minho

    ReplyDelete
  10. no pungdneg-e :(..poll is not legit
    https://www.youtube.com/watch?v=pLk3AROEvUo

    ReplyDelete
  11. why do people reloop stuff like this lmfao!

    ReplyDelete
  12. I like miryo's..............

    ReplyDelete
  13. tbh suga > rap mon

    ReplyDelete
  14. Well for me , Bobby still a better performer..

    and Since I don't understand korean, I don't really care if his pronouncation is a bit off, as long as it still sound good

    ReplyDelete
  15. okay i'm just being here

    ReplyDelete
  16. I love Mino's rapping, it reminds me of TOP

    ReplyDelete
  17. I'm gonna be /that/ person and complain why only CL is considered a good rapper, and the only female option when this topic comes up. :-/

    ReplyDelete
  18. I don't care so much about rapping. My current eye candy is Mino!!

    ReplyDelete
  19. I'm straight-up outraged that Mino's not even in the top 10 TBH. outraged!!

    http://www.veoh.com/watch/v67442541WNZWQNeG?h1=Song+Minho+-+Olleri+Golleri

    ReplyDelete
  20. The fact that Bobby still hasn't debuted yet ㅋㅋㅋ

    ReplyDelete
  21. Aigooo.... spare my ears please....

    ReplyDelete
  22. OK, I'm a huge Shinee fan but this legit stopped being weeks, heck- months ago. Stop spamming every rapper article and making the same joke jfc

    ReplyDelete
  23. im when it comes to idol rappers i really like Bangtan's rappers , they are the reason why i became a fan . apart from them , i like Zico and Mino

    ReplyDelete
  24. Yup. Zico is on top. Bobby still needs to work on his breathing and pronunciation. And Mino is definitely > Bobby, too.

    ReplyDelete
  25. How dare they forget rap god Choi Minho

    ReplyDelete
  26. Why is GD 4th though? I'm a fan and I'll admit that he's a really great composer but I can think of a bunch of rappers who are better than him in live performances.

    ReplyDelete
  27. OK, I'm a huge Shinee fan but this legit stopped being funny weeks, heck- months ago. Stop spamming every rapper article and making the same joke jfc

    ReplyDelete
  28. oppa didn't mean it!!!!!!December 6, 2014 at 12:20 PM

    Are you kidding me? Where is rap god Minho?

    ReplyDelete
  29. Bobby is good no doubt a great and confident performer too, but i feel winner Mino never actually had any great stage as Bobby did so that people could remember him, i think he could very well be above Bobby

    ReplyDelete
  30. She's in a popular group so it stand out. She's not be the best amongst female rappers nor is she weakest.

    ReplyDelete
  31. Here to drop Cypher Killer again for y'all
    http://m.youtube.com/watch?v=ZjFHeQqtSZ0

    ReplyDelete
  32. Rap god minho and rap goddess choa http://youtu.be/5JbCLhc2X_Q

    ReplyDelete
  33. the fact that she got more votes then miryo is a disgrace

    ReplyDelete
  34. Lime is good too
    https://www.youtube.com/watch?v=enH_PvzTieI

    ReplyDelete
  35. I think suga is better than rao mon tho and mino better than bobby I don't know why he isn't in the poll but honestly zico beats them all !!

    ReplyDelete
  36. I'm disappointed Mino and T.O.P. isn't on this list.

    ReplyDelete
  37. lmao rapmon 37%? no offense but he cant even be compared to the likes of TOP zico n bobby to some extent. he may have some underground experience but he still has a lot to show. yongguk is way better than him aswell ! its just that he never got support from TS !

    ReplyDelete
  38. why where's no Song Mino in the poll hahahhahha
    ah... i get it .... sorry Mino, you are "too hip-hop" and too underground for this kind of thigs lol

    ReplyDelete
  39. my homeboy's name is there and i'm just proud bc i don't even think he's anywhere near the other rapper's skill. and yeah, i prefer mino over bobby too.

    ReplyDelete
  40. For me is RAP MONSTER & ZICO

    ReplyDelete
  41. Zico is on top. And Mino rapping is better than Bobby.

    ReplyDelete
  42. Yes bobby needs to work on his breathing problem ..its sort of a turn off and sad mino is not even included shows how promotion is imp

    ReplyDelete
  43. Slayed! I love all of BTS's cyphers. Rapmon kills everytime.

    ReplyDelete
  44. IS MINO JUST A POTATO TO YOU!

    ReplyDelete
  45. the fact that ppl really rate any of these rappers lmao

    ReplyDelete
  46. Are you going to whine over a 16 vote difference? Really? Miryo is a better rapper though.

    ReplyDelete
  47. http://i104.photobucket.com/albums/m186/sadaf_03/yunho-1.gif

    ReplyDelete
  48. But.. where's Wonder Girls's YUBIN??? Remember her, anyone???

    ReplyDelete
  49. WHY IS SHE NOT VOTED FOR PEOPLE?!?!

    https://www.youtube.com/watch?v=wAXsOeRmxNM

    ReplyDelete
  50. Rap God Minho!

    ReplyDelete
  51. is this the video where she uses the n word?

    ReplyDelete
  52. zico's in bukcwilds and their tracks released are pretty damn good. check out 'so young' if you havent. also miryo>>>>>>>>>>>>>>>> CL
    zico&top>>>>>>>>>>>>>>>>>>>all of them

    ReplyDelete
  53. Popularity! Lol. Also I think VIXX Ravi should be in the poll.

    ReplyDelete
  54. the 0% are so sad, lol.

    ReplyDelete
  55. will NB stop trying to bring Bobby down or will she not ... hum

    ReplyDelete
  56. Suga is underrated

    ReplyDelete
  57. totally agree with u . Zico is the best at the moment . just i like u said , i like Suga's rap better than Rap Mon (his tehnic too) , same goes for Mino

    ReplyDelete
  58. This is getting like Onew and chicken XD

    ReplyDelete
  59. 1. [+306, -82] Apart from being a fan or anything, Zico wins talent wise



    True

    ReplyDelete
  60. She's the best tbh these people know nothing

    ReplyDelete
  61. as a YG stan i COMPLETELY agree with GD's ranking, the Hype that he is the best rapper is Absurd but he is one OF THE BEST lyricist and Poets in the Idol community, and he can kill a stage, and deliver a performance while rapping thats one key thing you have to have to be a rapper and all the people at the top have that, but if this was about being a lyricist im sure Gd would be at the top, also were is Mino and Jay park or does Jay not count as an idol anymore

    ReplyDelete
  62. omg i thought i was the only one who thought suga is better than rapmon

    ReplyDelete
  63. so blah over zico because of his mv but yea bobby is cute and all but rap wise? not the best.


    EVEN SO! BOOBY YES BOOBY STAYS IN NOONA'S HEART
    https://38.media.tumblr.com/c17870b922209fde9f9ac022a846be5e/tumblr_ng0q5q6NGG1u3nunwo1_500.gif

    ReplyDelete
  64. She's translating something that's already written. Smh. Don't blame her for other people's opinions

    ReplyDelete
  65. These things should be separated by gender because there's no way a female will ever win against a male.


    Imo it's Rapmon. Not a fan of BTS but he's the only one who's demonstrated he can rap in different styles.

    ReplyDelete
  66. why don't you watch it!??
    yes it is

    ReplyDelete
  67. also SUGA is >>>>>>>>>>>>>>> rapmon ! rapmon is more popular cz his tracks went around pre debut n all n has more stage presence but lyrically suga is way way better !!

    ReplyDelete
  68. i believe everyone has their own fav.



    but i am just gonna leave my fav here.



    https://www.youtube.com/watch?v=9oVY0AzrraY

    ReplyDelete
  69. i love yubin but nah, i wouldn't compare her to the rest stated tho. her pronunciations always sounded weird so idek. not a lot of people like her style of rapping too so... yea, i guess that's why.

    ReplyDelete
  70. THIS WILL NEVER GET OLD!!!!! LOL

    ReplyDelete
  71. why aren't yunho, minho, taecyeon and chansung on the poll?

    ReplyDelete
  72. Miryo should have gotten more votes, I think.

    ReplyDelete
  73. im not trying to watch a korean woman say the n word is why im not watching it before I ASK. jesus christ.

    ReplyDelete
  74. Not as good as this.

    http://www.youtube.com/watch?v=KoUp-iQIq8k

    ReplyDelete
  75. Zico>mino/rapmon>suga>bobby tbvh

    ReplyDelete
  76. oppa didn't mean it!!!!!!December 6, 2014 at 12:27 PM

    People need to stop with the "they haven't debuted yet" because cleary he's being promoted more than half of the already debuted ones in YG.

    ReplyDelete
  77. I base them on freestyling. Zico is a given and RM blew me away when he had to rap in english and did amazing! Ive yet to see Mino freestyling properly so I dunno yet.

    ReplyDelete
  78. fuck it yoon mi rae slays everybody on this poll if it wasn't all about idol rappers

    ReplyDelete
  79. um "nigga" is originally in the song, she didn't add it. stop being stupid

    ReplyDelete
  80. in the end, it's still the matter of preference (of the audience) --to be relevant.

    https://38.media.tumblr.com/d656a717b5d44b0156fbd40bd0b4616b/tumblr_ng4fsrEH8q1sllgm3o2_r1_250.gif

    ReplyDelete
  81. Rap Goddess Tiffany should be in here too.

    http://youtu.be/TP8bMrTu61Q

    ReplyDelete
  82. *shakes head in disapproval*

    ReplyDelete
  83. that's not what I mean . Just look at the number of anti Bobby articles with a low amount of upvotes she translated in the last few days whereas she didnt translate the ones who got 6000-12000 upvotes and ACTUALLY created "Buzz" on korean sites (that you cant find on ygpress)

    She's being obvious . I know it's her website and she can do whatever she wants so there's no need to call me out when I'm stating facts

    ReplyDelete
  84. Stop bragging SHINee's minho here it's not even funny anymore

    ReplyDelete
  85. Zico > Rapmon > Mino > TOP > Bobby > GD > Junhyung > BYG

    ReplyDelete
  86. Somehow i knew the top comments were going about Rap God Minho/Yunho


    lmao

    ReplyDelete
  87. 13. [+26, -7] Why are people hyping Bobby? The order should be Zico >>> Rap Mon >> Song Minho ㅋㅋ

    The truth tea has been spilt xD

    ReplyDelete
  88. try see rapmon other pre debut mixtape and all. eargasm <3

    ReplyDelete
  89. not their fault that you didn't vote for Song Minho

    ReplyDelete
  90. i hope jaskson will be on that rainting too soon

    ReplyDelete
  91. What is Buckwilds concert?

    ReplyDelete
  92. yeah i don't understand why people pick gd instead of top to include in these polls, top is clearly the better technical rapper. i think he's up there with mino and bobby as the best yg idol rappers.

    ReplyDelete
  93. Namjoon wins me with his talent, boldness,
    Namjoon wins me with his precise english, crisp pronunciation,
    Namjoon wins me being Rap Monster and also smart
    Namjoon wins me with this one, amongst others more
    along with Yoongi

    https://www.youtube.com/watch?v=lMlFz_TD7qE



    while i agree with the poll, I wouldn't mind Zico up there with Rap Monster, he's great ^^

    ReplyDelete
  94. he wasnt even part of the choices

    ReplyDelete
  95. lol he wasn't even on the list

    ReplyDelete
  96. yes jfc this one is just UGgHHHhHgGHHH

    ReplyDelete
  97. gd" im like a hamster in the day, but u make love like a ganster" he's actually a trash rapper...the koreann soulja boy

    ReplyDelete
  98. IntenseFeelings_UglySobbingDecember 6, 2014 at 12:34 PM

    Oh god that actually hurt physically to watch.

    ReplyDelete
  99. meanwhile i still like Zelo's rap better but from the choices Zico no doubt

    ReplyDelete
  100. 13. [+26, -7] Why are people hyping Bobby? The order should be Zico >>> Rap Mon >> Song Minho

    ReplyDelete
  101. IntenseFeelings_UglySobbingDecember 6, 2014 at 12:34 PM

    Which is really sad for those who debuted when you think about it.

    ReplyDelete
  102. ths poll is invalid since no mino
    also justice for taewoon :(

    ReplyDelete
  103. All this Zico hype makes my eyes burn.
    Rapmon >wall>Zico

    ReplyDelete
  104. Whelp since I don't speak Korean I'm clearly at a disadvantage when it comes to saying who is better b/c I can't tell who is pronouncing their words and who isn't. However b/c of that I base my original opinion off of the sound and the performance (since everyone sounds good in the digital/mv release). In my opinion Bobby has excellent stage presence. Even though I thought other people rapped better and with better technique in SMTM3 he always hyped the crowd better and out shined people there which is honestly why I think he won. Vasco, Iron, Zico, Rap Monster, could have better lyrical skills and delivery then him but I'll probably still prefer to watch a Bobby stage.

    ReplyDelete
  105. Just wait until Yong Guk can put out the music he wants D:!!! Then they'll change their minds, he's so good but he's had to change his music for the public's taste :< Just check out some of his earlier music when he was an underground rapper! My Baby <333

    ReplyDelete
  106. why there is always no Sugar
    I think he is good and better than Rapmon
    anyway just my opinion

    ReplyDelete
  107. "Seriously, vote based on talent guys." Preach! Makes me think about that polling at soompi *shivers*

    ReplyDelete
  108. This brings me so much second hand embarrassment. Poor boy. People never forget your embarrassing moment, even after ages.

    ReplyDelete
  109. I'm crying blood

    ReplyDelete
  110. Honestly, Zico wins talent wise

    ReplyDelete
  111. 1% and 2% are just as sad.

    ReplyDelete
  112. Ravi surprised me! I guess he dont really have many chances to show off his skills since his group is not of a hip-hop concept.

    ReplyDelete
  113. You don't get it do you lol

    ReplyDelete
  114. GD isnt a good rapper at all. his lyrics are wack n very arrogant esp nowadays. he is a good composer n song writer. while TOP is a rapper n his lyrics n flow are pretty damn good . he produces less but quality stuff !

    top is actually the best YG rapper imo. followed by bobby n mino. i think bobby's influence is top aswell ! doom dada is still my jam

    ReplyDelete
  115. Why isn't Kemy on the list, the alleged "queen of rap"?


    LOL!!!

    ReplyDelete
  116. Comment #14!!! 👍👍👍

    ReplyDelete
  117. Where's Mino? :'(

    ReplyDelete
  118. i did he is good but i always find suga a better rapper lyrically

    ReplyDelete
  119. Call me back when he can say "dibidibidis" with such passion

    ReplyDelete
  120. 13. [+26, -7] Why are people hyping Bobby? The order should be Zico >>> Rap Mon >> Song Minho ㅋㅋ



    Agree with this~

    ReplyDelete
  121. Zico ain't no all hype tho. He's still #1. Acknowledge even by great K-rappers.

    ReplyDelete
  122. ekhiulemch ●﹏●December 6, 2014 at 12:42 PM

    MTE~ bless you.

    ReplyDelete
  123. 내 한국 이름은 태양입니다December 6, 2014 at 12:42 PM

    Rap god got tobe em

    ReplyDelete
  124. Praise Yubin. If only she worked with TigerJK like he wanted to...

    ReplyDelete
  125. Urgh, so obvious what was this for.

    ReplyDelete
  126. Zico definitely deserves the title with Rapmon right behind him. Whatever scandals happen don't take away from their talent.

    ReplyDelete
  127. Zico >>>>> GDragon >>> Bobby

    ReplyDelete
  128. It doesn't matter really
    Winner are not really a hiphop group that's why he's not yet shown what he can really do aside from born hater!which got him hella praises
    Winner is not hiphop but mino is too hiphop for yg -_-

    ReplyDelete
  129. Lol this voting is probably fan girl based cause Miryo is last.

    ReplyDelete
  130. yeah she is like the best here.
    She can improvise the rap with any topic and melody right at the moment.
    gosh if they are not gonna vote for her, dont put her in the "idol rapper" category.

    ReplyDelete
  131. As a fan, yes. Lol. I watched it live and it hurt my ears and my pride also. Tiffany... Wae? 😭

    ReplyDelete
  132. just discovered this this gives me so much life OMG

    ReplyDelete
  133. I hope you're kidding you obviously haven't heard a single track he made i may agree with you on zico but top and bobby ?? Are u fucking kidding me ?!

    ReplyDelete
  134. who the fuck is rap monster? some nugu boy group rapper?

    ReplyDelete
  135. They've mentioned some really good idol rappers but where is TOP and/or Mino?

    ReplyDelete
  136. How many best idol rapper polls do we need stop it

    ReplyDelete
  137. 13. [+26, -7] Why are people hyping Bobby? The order should be Zico >>> Rap Mon >> Song Minho ㅋㅋ 

    This knetz is the kor ver of me. Should add suga somewhere in the list. He's always overshadowed by rapmon. But he's better at fast raps than rapmon even tho i think overall it's still rapmon. Bobby's great at making me go high tho.

    ReplyDelete
  138. Hes the Future of YG https://38.media.tumblr.com/48fb1b13867a93d753972dc95dea2dbf/tumblr_ng62jiThay1shxteuo1_1280.png

    ReplyDelete
  139. HO HO HO HO **laugh** HO HO HO HO
    the more i see of tiffany the more laughable she becomes lmao

    ReplyDelete
  140. Hell no.... Rap God Minho >>>>>>>>>> All your faves. No one can beat our Dibidibidi king. '^'

    ReplyDelete
  141. He over took B.I. position imo

    ReplyDelete
  142. you can as well list all the SM "rappers" here too lol, SNSD never has an original or they were trained to rap anyway

    https://www.youtube.com/watch?v=d06iZ4-TAlc
    https://www.youtube.com/watch?v=2V0J8V6n8is

    ReplyDelete
  143. idk i don't think it's that bad?

    ReplyDelete
  144. wow GD isn't even on the board. remember when people thought he was a genius... how fast they fall.

    ReplyDelete
  145. Rap Mon seriously deserves more recognition. Just because he is not in a big company and always be compared to Zico. Both of them have talents and totally different styles. Why even compare, sheeshh.

    ReplyDelete
  146. I'm just remembering SHINee's reaction to watching this clip last year and like nearly dying of embarrassment

    ReplyDelete
  147. https://31.media.tumblr.com/fa5dd3d2866cde0e89ae2c89dcab325f/tumblr_mv5g5wIEkq1skuakco3_r1_500.gif

    ReplyDelete
  148. is he really trying? even if he's trying to be funny i just...

    ReplyDelete
  149. Nope.. Still Funny XD

    ReplyDelete
  150. He's a really good song writer & producer. I think he's rapping is just fine but I like TOP's rap better.

    ReplyDelete
  151. Zico is awesome but Bobby's smirk plus rap is like awesome awesome

    ReplyDelete
  152. Real rapers prefer gdragon over zico

    ReplyDelete
  153. dibidibiDIS IS AN OUTRAGE!

    ReplyDelete
  154. The moment I saw the title of the article, I knew what the best comment's going to be about.

    ReplyDelete
  155. This is the first time I've ever heard this lol

    ReplyDelete
  156. i used to respect Zico but after seeing how racist and homophobic he is he doesn't really deserve it.
    could he learn for once that adding n-word or f-word on his raps is not cool and outright just ignorant.

    ReplyDelete
  157. GD fell off so hard lmao

    ReplyDelete
  158. didn't know Koreans liked BTS so much


    1. BTS Rap Monster 37% 51,593 votes
    2. Block B ZICO 36% 51,021 votes
    3. iKON Bobby 21% 30,099 votes
    4. Big Bang G-Dragon 2% 3,402 votes
    5. B2ST Junhyung 1% 1,641 votes
    6. BAP Bang Yong Guk 1% 1,530 votes
    7. Other 0% 513 votes
    8. 2NE1 CL 0% 417 votes

    ReplyDelete
  159. Not a lot if people like her rap style but yes she is good. even Rap expert like Tiger JK recognition her talent. The list above probably made by amateur.

    ReplyDelete
  160. well considering the fact that Bobby was never exposed to the underground scene until SMTM 3...........(unlike Zico/Mino/RapMon) he's good. very. and I guess people also find him likable for his personality off-stage.

    ReplyDelete
  161. Is there any article about the video of Chanyeol feeling sick at MAMA?

    ReplyDelete
  162. Buckwilds is an underground K-hiphop crew which Zico is a member

    Member : JTONG / KKALCHANG / JV / HWARO / UGLY DUCK / LILLBOI , LOUIE (GEEKS) / GGANMO / TAKE 1 / ANDUP / ZICO / HANHAE / CHEKANNY / DUPLEX G / GIRIBOY / DJ DOPSH / DJ EAGER / WONHYUK / DDOLBAE / PSYCOBAN / BOOBA / FANA / DJ WEGUN / VIDALOCA / KIRIN

    They just had a concert last month, all the members were there.

    ReplyDelete
  163. I wonder if mino got the same exposure as bobby or even b.i as a true rapper where would he actually be??

    ReplyDelete
  164. wtf is this poll, Miryo deserves to be the top pick!

    ReplyDelete
  165. I still think that Zico is the best among idols. But I also really discovered Rap Monster during MAMA. I have to admit, I kinda thought he was a weird clone of Zico before that, but he totally amazed me. He is great.

    ReplyDelete
  166. Newest rap god in town Lay is side eyeing previous rap god minho.

    ReplyDelete
  167. bang yongguk 4 ma life,
    of course no one from the "dancer company"

    ReplyDelete
  168. a lot of people seem to belive this way too , including me

    ReplyDelete
  169. I like his's rap and Bobby's rap more than B.I's.

    https://www.youtube.com/watch?v=3A1GlIAWHfs

    ReplyDelete
  170. Zico and Rapmonster are the real talents-
    Plus, both of them can sing-
    If you didnt check Rapmonster - Expensive girl, YOU HAVE TO!!
    On the other hand, for the girls, Miryo and Lady T should own this poll!!
    For once, seeing netizens actually voting based on real talent lol

    ReplyDelete
  171. Well he's good looking no doubt but that shouldn't be the only reason why you should love him! Listen to his works and give his talent some credit ^^

    ReplyDelete
  172. Dibidibidis my name is minho Dibidibidis my name is minho Dibidibidis my name is minho. Okay can be my phone ringtone

    ReplyDelete
  173. If you dont think Lady T & Miryo the rap queens,
    I dont think you actually know what rapping is lol

    ReplyDelete
  174. rapmon's pretty good I mean I couldn't stop laughing to this though http://youtu.be/GxYjVsiekXw

    ReplyDelete
  175. Lady T is no idol though she's the Queen.

    ReplyDelete
  176. fangirls like him more

    http://33.media.tumblr.com/aced93e3cd68fae85913d250068d6b6a/tumblr_naa56gOWt61rhtoquo1_500.jpg

    ReplyDelete
  177. thats true dear ^^ but its still saddening that not a lot know about her

    ReplyDelete
  178. hmm and here is me , still prefering Suga over Rap Mon

    ReplyDelete
  179. Bobby overrated?


    not really


    http://33.media.tumblr.com/d12e865fd2f1204eeec67b7e540b0935/tumblr_nfy0bwVWaw1s2qb5to1_500.gif

    ReplyDelete
  180. MINO wasn't even on the list and one of the top comments is for him

    2. [+294, -82] Watching the recent MAMA stage made me realize Minho's better at rapping than Bobby... and Zico's better than the both of them.
    and also:
    11. [+27, -6] Song Minho's a good rapper too ㅋㅋㅋ Zico's good, look at his lyrics. He doesn't even have to be in Buckwilds to prove that he's good.
    13. [+26, -7] Why are people hyping Bobby? The order should be Zico >>> Rap Mon >> Song Minho ㅋㅋ

    PROUD <3<3<3

    http://33.media.tumblr.com/e62472c233e929a1c10d1375bc22d0f5/tumblr_ndon5phXyt1rp30rso1_500.gif

    http://33.media.tumblr.com/f7b30fbb116cef5b3882551f28e85ceb/tumblr_ng0en2ZTit1tk9czwo1_400.gif

    WELL, ZICO-RAPMON AND MINO WERE FAMOUS UNDERGROUND RAPPERS, SO THEY ARE IN THE TOP 3, they didn't learn anything in a Company with great rapper teacher or whatever!!!!

    BE REALISTIC AND NOT A DELULU FANGIRL PLEASE!!

    ReplyDelete
  181. *throws salt & holds cross*
    *chants* U will not suck me into liking a new kpop group. Song mino's fine ass evil spirit be gone!

    ReplyDelete
  182. it's kind of sad that people are forgetting that TOP is a rapper too! i was expecting him to be on the list cause https://www.youtube.com/watch?v=EfYfLlB0Fe8

    ReplyDelete
  183. why is bobby up there?

    ReplyDelete
  184. Non Delulu Opinion PersonDecember 6, 2014 at 1:05 PM

    what do all these fans know about rap? This is merely a popularity poll.


    In terms of skill, Miryo > Huge wall > everyone else

    ReplyDelete
  185. well mino didnt join smtm so his skills werent widely recognized yet
    but people should also stop saying 'oh bobby wouldve lost if hes against blah blah~' yes maybe he would have but theres also a reason why those other rappers didnt join, maybe they think they already proved their skills while bobby wants to show his? it's a competition, not all talented are selected, bobby won in that circumstance so get over it. he deserves the hype

    ReplyDelete
  186. aww
    https://31.media.tumblr.com/46e717218d166ec2bef6d93b58d118a9/tumblr_nfi1aiocli1rlih0ho1_500.gif

    ReplyDelete