Recent Posts

Wednesday, October 8, 2014

Mariah Carey disappoints at her Korean concert



Article: 'As cold as the weather' Mariah Carey's Korean concert... what changed?

Source:
TV Report via Naver

1. [+7,609, -72] The absolute worst... I can't believe I actually paid money and left work early to watch such a horrific concert.

2. [+6,214, -81] She was bad right from her first track ㅠㅠ I feel bad for anyone who paid to watch this ㅋㅋ I saw an ajumma walk out in the beginning saying, "Wow, this is so trash that I can't even listen to it.." I agreed ㅜ ㅜ

3. [+5,889, -109] Mariah Carey... it already feels like she's a has been but she's not even professional anymore. Beyonce performed with such passion and effort in Korea.. Why can't Mariah anymore?

4. [+4,959, -68] Probably a lack of preparation... And she's signifcantly older now too..

5. [+4,496, -64] She performed poorly again... Please stop coming to Korea

6. [+1,152, -10] I'm a Carey fan who just got back from the concert.. I thought she'd at least perform her most famous tracks in Korea like Hero or Without You but she didn't!! And the majority of the concert was spent on dancing and instrumental performances instead of her singing. A lot of lip syncing instead of live as well.. Overall, a disappointment.

7. [+1,089, -35] Even Ailee's better than this

8. [+1,016, -19] I was so excited to see her after 11 years ㅜㅜ I'm so angry and sad and upset...

9. [+979, -10] I left the concert because I couldn't bear to listen to anything more ㅜ The concert sounds like it was intentionally trying to garner hateful comments. The audience deserves a refund ㅜ

10. [+982, -17] Wow.. I just got out of the concert ㅠㅠ I'm such a huge fan that I was going to be satisfied with just seeing her live but she lacks so much basic things as a singer.. Her voice cracked, she forgot the lyrics to 'We Belong Together', everything had an MR, she left before her high note on 'Heartbreaker' ㅠㅠ Is this a joke? Doesn't she want to make money off her tour? I think I'm just going to be a fan of her music videos ㅠㅠ Can't believe I sat an hour in the cold for that ㅠㅠㅠㅠ

-

185 comments:

  1. 내 한국 이름은 태양입니다October 8, 2014 at 9:48 PM

    dispatch I trust in you

    ReplyDelete
  2. where are the Changmin-Kyuhyun dating articles

    ReplyDelete
  3. awww congratulations

    ReplyDelete
  4. Now, where are the Changtoria confirmations?

    ReplyDelete
  5. lol what an out of blue news

    ReplyDelete
  6. At least they aren't getting hates (from these comments) unlike some of the other couples that have been revealed this year. Good luck!

    ReplyDelete
  7. lol this isn't even about GD yet NATE netz never fail to somehow bring them up.


    Anyways congrats to him! His first dating scandal since debut? pretty pair

    ReplyDelete
  8. They look real good together!

    ReplyDelete
  9. ....</3

    http://images4.fanpop.com/image/photos/16200000/Jaejoong-with-Yunho-hero-jae-joong-16260391-1024-768.jpg



    but congrats Yunho!!!

    ReplyDelete
  10. Congratulations!


    SM just keeps on coming with the "DATING" bits.

    ReplyDelete
  11. so glad the usual actress>>>idol crap isn't here this time.
    I wish you happiness Yunho~
    And Miss Seo Yeji~

    ReplyDelete
  12. I can't wait for their statement they have been Datong for 4 months

    ReplyDelete
  13. It's Oct. 8 and Luhan's still in EXO.

    ReplyDelete
  14. As a Cassie, I'm really happy if Yunho has found someone he really cares about. He's such a great guy and I hope she's also lovely and that they have a wonderful relationship. Changmin has the gorgeous Victoria. I hope the other 3 find good partners as well.

    Yunho *___*

    ReplyDelete
  15. You can see the different level of maturity of fans of older groups, they're happy for the member dating. Yunho is my favorite male idol :3 hyunggggggggg. Be happy

    ReplyDelete
  16. This..I've been waiting since forever

    ReplyDelete
  17. It is Nate what do you expect

    ReplyDelete
  18. Congratulations, Yunho! I'm a big fan of DBSK, and I was actually thinking just earlier today that I hoped they were dating and happy. I'm a little worried that he didn't want to go public with the relationship, though. He's never been public about his relationships before. Regardless, I hope they can bring each other happiness. ^.^

    ReplyDelete
  19. I gasped, then cheered. I have been waiting for DBSK to be in confirmed relationships foreeeeveerrrr.

    ReplyDelete
  20. Its the 9th in Korea. Looks like he's staying?

    ReplyDelete
  21. ----> QIANNIE <----October 8, 2014 at 9:56 PM

    haha i was looking for this comment! Changmin and Vic are both too private about their lives

    ReplyDelete
  22. I'm sorry, but as a Jaejoong fan, I'M SO HAPPY FOR THESE NEWS!!!! My fellow Jaejoong fans can understand this sentiment.


    Bye bye YunJae crays! :P

    ReplyDelete
  23. OMG, I wish them both luck on their relationship.

    ReplyDelete
  24. Sports Seoul, release the pictures please~

    ReplyDelete
  25. If they're crazy, then why would this stop them! :P

    ReplyDelete
  26. I can't wait to read all the disappointed fangirls and boys. LOL

    ReplyDelete
  27. Awww so cute that they are supporting him. Still no dating news of my favorites but oh well. Happy for the couple ♡

    ReplyDelete
  28. Let's wait for Yunjae shipper cry cry...lol

    ReplyDelete
  29. The actress' reps just denied it, tho http://t.co/diQeuIYZNz

    ReplyDelete
  30. YG must be that amazing because even they have no connections to this dating news yet have made it to the comments.

    ReplyDelete
  31. It's their right. If they want to and can manage to keep things from the public, they should be allowed to.


    That being said, I hope they're living happily together as well. :)

    ReplyDelete
  32. We already have the spoon, how much more confirmation do you need? They are practically Facebook official tbh.

    ReplyDelete
  33. They're both gorgeous. Good for them. Be happy!

    ReplyDelete
  34. It's 2014 and the world hasn't ended yet.

    ReplyDelete
  35. pretty..they look cute together..tvxq old alread to dating..he almost 30 so..better quikly..hihi

    ReplyDelete
  36. Samee.
    I had my popcorn all ready heh

    ReplyDelete
  37. 4 months = 4 years, at least if Khunfany tells us anything.

    ReplyDelete
  38. lawl who actually believed in that.


    but hell, i was actually looking forward to this

    ReplyDelete
  39. YAS LAWD. THOSE DELULU YUNHO X JAEJOONG SHIPPERS CAN GO GAG. HAVE A GREAT LOVE YOU TWO BEAUTIFUL INDIVIDUALS.

    ReplyDelete
  40. Yunho moves well, I'm sure she's getting it correctly at night. LOL

    ReplyDelete
  41. Apparently it is false I just check online it us false they are not dating SM denied it

    ReplyDelete
  42. I never understood what was happening or why dates/days matter with his alleged leave?

    ReplyDelete
  43. I never thought I'd see the day that a TVXQ member has a confirmed relationship, but I hope that everything goes well for them!!

    ReplyDelete
  44. Really they are in another level lol so cute :3

    ReplyDelete
  45. Congrats my Yunnie Bear...Have a great Love....im so happy for you....

    ReplyDelete
  46. rumors were spreading fast..looks like i was too gullible :c

    ReplyDelete
  47. On all kpop it said they werent?????

    ReplyDelete
  48. Luhan leaving EXO or the word ending?


    *whispers* Perhaps there is no difference *GASP*

    ReplyDelete
  49. I hope yunjae shipper will stop with their crazies lol but probably not

    ReplyDelete
  50. if this is what it takes for Yunjae shippers to DIAF then I am all for this lol

    ReplyDelete
  51. Also omg she looks so pretty with her hair out *.*

    ReplyDelete
  52. They may be denying it but its a good gossip nonetheless and gets the fanboys and girls bothered.


    Or, maybe they are keeping this a secret and enjoying each others company with none of us the wiser. ;)

    ReplyDelete
  53. just oppa-dongsaeng? well. uhm. okay.

    ReplyDelete
  54. Oh, lol. Well if it wasn't a legit source then nothing to worry about I guess, then again who knows anymore.

    ReplyDelete
  55. Her agency already denied it though....? Congrats are nice, but there's nothing to congratulate :D

    ReplyDelete
  56. excuse, but the angsty fanfiction will be golden! and will probably have me sobbing for weeks. HAHHAH

    ReplyDelete
  57. I don't get why netizens seem to think that articles disappear....they're still there if you search or look at the top articles for a particular date. Of course articles will disappear from the top rankings after a couple of hours depending on popularity. The system resets at the end of each day.

    ReplyDelete
  58. YunJae shippers be like


    https://24.media.tumblr.com/135ea0523c4a81eb4e40801a2dd999d4/tumblr_mzx0kc3ot01revobio1_400.gif

    ReplyDelete
  59. ...Is it inappropriate to post a Yunaconda picture?


    (I can't believe I just typed Yunaconda. Twice.)

    ReplyDelete
  60. DISPATCH OR IT DIDNT HAPPEN!!

    ReplyDelete
  61. Nothing kill Akame fan so im skeptical that this will kill off the crazy yunjae shippers lmao

    ReplyDelete
  62. Kyuhyun sprained his thumb playing starcraft so he really isn't in the shape to write at the moment.

    ReplyDelete
  63. SM already denied it .... ORZ

    ReplyDelete
  64. OMG CONGRATS YUNHO!!!

    ReplyDelete
  65. ha i like you.

    ReplyDelete
  66. I know him so wellOctober 8, 2014 at 10:05 PM

    if this news released in 2007/2010 I would have been in a mental breakdown..now is congratulations to both

    ReplyDelete
  67. I don't think this will stop the crazy YunJae shippers. They'll be like, "She is just his beard. She's just helping them protect their ~secret love~" hahaha

    ReplyDelete
  68. I'm confused. Are they dating or not? Cause apparently one of them denied it saying it was an oppa-dongsaeng relationship. Where's Dispatch when you need them.

    ReplyDelete
  69. Maybe you never know

    ReplyDelete
  70. //yunjae shipper crying sounds//

    ReplyDelete
  71. oppa didn't mean it!!!!!!October 8, 2014 at 10:06 PM

    Her agency denied it 5 minutes later lol they said it's a dongseng-oppa relationship. I don't think any cassie believed it anyway.

    ReplyDelete
  72. hm.. I thought he was gay. well congrats!

    ReplyDelete
  73. Nah, just go on and be brave. LOOOOOOL
    If you don't do it, someone else will. HURRY!

    ReplyDelete
  74. i;ve always wondered how people came up with changmin and victoria. can someone explain to me please? :3

    ReplyDelete
  75. Wow I'm impressed. Cassie's took this news so well. Now jaejoong please date too!

    ReplyDelete
  76. SM denied ... duh
    in despatch we trust

    ReplyDelete
  77. Nah, SM and Seo Yeji's agency already denied this news xD

    ReplyDelete
  78. Wow she's a goddess! Didn't expect anything less for King Yunho.

    ReplyDelete
  79. oppa didn't mean it!!!!!!October 8, 2014 at 10:07 PM

    You can crawl back to your cave, it's been denied.

    ReplyDelete
  80. So she had a cringy-worhty taste on man. I see...😛
    I hope they're happy and have a long relationship. Produce lots of beautiful babies!!! Seriously, what a gorgeous couple!

    ReplyDelete
  81. damn it its been denied.FUUUUUUUUUUU

    ReplyDelete
  82. it's been like 30 years, y'all pls...no more

    ReplyDelete
  83. Umm theres nothing to cry about. Yunho oppa is trying to save Jaejong oppa from mean SM,so he made up that relationship with the help of seo yeji unnie. Yunho oppa knew eviSM will accept their undying love,so he is trying to distract the media. Lol don't be delusional and believe everything you read on news articles.

    ReplyDelete
  84. so many of the delulu ships taking hits this year, taeny, skydragon, and now yunjae :')

    ReplyDelete
  85. I'll wait for SM to deny / confirm before making a proper comment, but why is the news revealed in such an odd manner???

    ReplyDelete
  86. Why so quickly? XD i'm laughing ~

    ReplyDelete
  87. http://netizenbuzz.blogspot.ca/2013/02/are-victoria-and-changmin-dating.html



    All the evidence you need, apparently. xD


    They're also good friends, so a lot of people think there's a chance they're actually dating.

    ReplyDelete
  88. my eyes started crossing

    ReplyDelete
  89. Akame is straight up ridiculous, if Kame so much as breaths people find a way to connect it back to Jin.

    ReplyDelete
  90. He can be bi 😂

    ReplyDelete
  91. onmywaytobullyyourfavesOctober 8, 2014 at 10:07 PM

    She looks like Tang Wei *____* she's so pretty! please be happy and have great love and sex!

    ReplyDelete
  92. I read her name as Seo Taiji...

    ReplyDelete
  93. and then in like a month when he does his military service everything will dissolves in 2 yrs... hm

    ReplyDelete
  94. Though I'm happy for him, I really need more photo. :D

    ReplyDelete
  95. You cry, I laugh, angsty fanfiction is magical because it can inspire a whole rainbow of emotions.

    ReplyDelete
  96. 2014 IS SM DATING GENERATION

    ReplyDelete
  97. n now lets gather all the tears from fangirls n make a pool out of it.....salty greatnesssssssssssss

    ReplyDelete
  98. yunho i'm so happy for you ;A; love and live well

    ReplyDelete
  99. then this mean yunho not gay??

    ReplyDelete
  100. (Oh you added stuff to your comment)

    I was waiting for the shitstorm too tbh. 2014 isn't over yet. Another shitstorm may just happen.

    ReplyDelete
  101. No proof and no pics.I won't believe this

    ReplyDelete
  102. Rip fan girls hearts.

    ReplyDelete
  103. Already denied TT

    ReplyDelete
  104. Both agencies denied the rumor and we don't have any pic or proof .It could be media play from MBC for the drama

    ReplyDelete
  105. Wooo yunho is dating...but if jj is dating i hope hes happy too xD

    ReplyDelete
  106. Don't cry yet. Their agencies have denied it already, so HOLD ON THOSE TEARS UNTIL PICTURES COME OUT

    ReplyDelete
  107. The weirdest thing is both Kame and Jin really seems repulsed by each other even while he's in KT. The lvl of delulu of Akame shipper is ridiculous

    ReplyDelete
  108. aww i was about to go in happy mode but both agencies just said they are close opp/dongseng. Way to kill my first happiness this week. Anyway any news of Yunho makes me happy. Now i am off to catch up the latest episode "The Night Watchman".

    ReplyDelete
  109. I suggest you look up the definition of "down-low".

    ReplyDelete
  110. there are tears, actual tears coming out of my eyes because i laughed so hard and then forgot to breathe.

    ReplyDelete
  111. I'm so happy for him, I just hope that DBSK's sassaengs won't want to hurt her for "stealing" their oppa.

    ReplyDelete
  112. Yeah, isn't that code for BANGING like "Dating" LOL

    ReplyDelete
  113. Both agencies denied yunho rumors.
    Of course both yunho and jaejoong fans would be happy to get rid of yunjae delusional shippers

    ReplyDelete
  114. i really think if luhan didn't get sick, this rumours wouldn't popped out. When i heard the news, i didn't think of it greatly and even it was blown out of proportions in OH, i just stayed calm lmao, he's my bias for 3 years and i believe he is one of members who are damn loyal to exo but who knows really, we'll never know, just like what I'm so surprise of what happened to snsd, i never expected that. Ill sit back and take all the shit kpop threw at us this 2014. Tho I'm praying hard this rumour is not one of them.

    ReplyDelete
  115. Hahahaha its crazy how akame sail so strong even in 2014. I was in uni when i learn about them and 10years later its still going strong

    ReplyDelete
  116. " both agencies just said they are close oppa/dongseng."


    Lol don't all agencies say that?

    ReplyDelete
  117. https://www.youtube.com/watch?v=HTbC1UsBtek

    ReplyDelete
  118. lol not really.Many fans were in shock and didn't react yet

    ReplyDelete
  119. didn't they break up? at least that's what I heard

    ReplyDelete
  120. SM denied the dating rumor though....

    ReplyDelete
  121. LOL, the Baidu bar that posted about Luhan leaving is not even a popular one. Luhans popular Baidu bar never said he would leave or make an announcement so its obviously just a rumor.


    Also the post on that forum were just a bunch of Luhan fans who were hoping luhan would leave and some non fans spreading rumor.


    Baidu is a GOSSIP forum. dont take everything posted there seriously just because Kris Chinese fans were acting like know-it-als after he filed to leave.


    Whatever happens happens, just keep calm and stop spreading rumors

    ReplyDelete
  122. visual couple

    ReplyDelete
  123. and we don't have proof or pics of them dating

    ReplyDelete
  124. me too.. this is so funny xD

    ReplyDelete
  125. Kinda pops the bubble of my excitement.

    ReplyDelete
  126. His conda is big too kekeke

    ReplyDelete
  127. if im not wrong. she upload a food photo and o the spoon, fans made "zoom" and there were a "face/silluette" (?) and it was changmin. then SM said they went to eat but managers were there too...

    ReplyDelete
  128. I heard rumors about Changmin cheating with Spoon-oppa... I just never thought it could be true.

    ReplyDelete
  129. SM till denies that Sulli is dating Choiza, the two of them probably just don't want to go public with their relationship which is fine.

    ReplyDelete
  130. He is so hot and nice.

    ReplyDelete
  131. I know i don't usually believe when agencies deny dating rumors but there is no photo of them together so until i see the photos like GD/Kiko, i will not get my hopes up.

    ReplyDelete
  132. Hmmm I'm not sure about that one I read somewhere that Vic had a BF in China but I can't remember where idk of its true though I could be wrong

    ReplyDelete
  133. maybe they are on the "first steps" thats why they dont rush to say they are a couple XD

    ReplyDelete
  134. am not yunho fans but its hard to believe..

    ReplyDelete
  135. Be happy both of u ^^

    ReplyDelete
  136. We don't have any pic or post about yunho dating for now

    ReplyDelete
  137. A good one is been taken off the market. 😭

    *as if i ever had a chance*

    ReplyDelete
  138. wow it's really surprising to see news like this about Yunho. Anyway the timing is good, if they really are dating I hope he doesn't get hate and can date comfortably

    ReplyDelete
  139. To be honest, every news that popped up on NB, my reaction was "YES, okay... no Luhan article... back to doing my lab"


    Either way, it's awesome that TVXQ is now going to get public with relationships! Congrats Yunho (off topic, but what was SM thinking with U-know Yunho, like?)

    ReplyDelete
  140. She's probably scared of it that's why her reps are denying the dating. LOOOOOOOOOL

    ReplyDelete
  141. This was the quickest rumor in history. lmao

    ReplyDelete
  142. How can you not know the glory of spoon oppa? SMH
    http://1.bp.blogspot.com/-qngB_6XcpEI/UUIZ62DnuQI/AAAAAAAADEs/KUKU6nmZEwo/s1600/57794.jpg

    ReplyDelete
  143. The actress agency also denied it plus there is no proof

    ReplyDelete
  144. If it's true then... CONGRATS!!!
    So happy when idols get to date. Haha.

    ReplyDelete
  145. sulli choiza blatant denial from sm even there's picture LOL.. in Yunho case there is zero proof

    ReplyDelete
  146. really? That is interesting, I only got into jpop a little while ago so I'm still catching up lol.

    ReplyDelete
  147. Damn, if my bae Yunho is really hittin that then get that shit baby! Deserves all the vag.

    ReplyDelete
  148. I heard they used to like, fight or something? idk

    ReplyDelete
  149. I know him so wellOctober 8, 2014 at 10:18 PM

    if this news released back in 2007/2010 I would have been in a mental breakdown lol …anyway congratulations to both

    ReplyDelete
  150. everybodySEUNGSUKAOctober 8, 2014 at 10:18 PM

    Goodbye my yunjae ship, it's nice to know you
    Yunho yah be happy~ :''')

    ReplyDelete
  151. meh i guess, i really don't know what going on with SM.

    ReplyDelete
  152. Gone were those days when we're bat shit crazy thinking that we have chance with oppas. Haha.

    ReplyDelete
  153. Congrats , it's about time for you to date ಥ_ಥ

    ReplyDelete
  154. I had one... once... *dramtically stares of into the distance*


    but then.... it was taken from me...
    swallowed up by the void... by the....
    .
    .
    Internet.

    ReplyDelete
  155. They're soooo obsessed with YG lmao

    ReplyDelete
  156. AHHHHH!!! Thank God I'm not a crazy delusional fangirl like I was back in 2007 or else I'd be going on a rampage right now LMAO.

    But congrats if it's true! I don't know who she is, but she looks pretty. I hope she's a nice person because Yunho deserves the best!

    ReplyDelete
  157. Carolaine DomingosOctober 8, 2014 at 10:20 PM

    They're not dating, they are just close. Yunho seen to be a quite close with females.

    ReplyDelete
  158. they never really get along that well, they used to be close but that was waaaaay back then like 2004? and after the whole leaving KT to study english in US they never even as much as look at each other if they can avoid it. and people had heard jin & his crew talk shit about kame (and KT) a lot of time.

    ReplyDelete
  159. Both agencies denied it... plus theres no proof. Yunho continues to be my boyfriend in my imagination. Case closed.

    ReplyDelete
  160. 2. [+131, -9] Hopefully they're not using Yunho to try to cover up GD
    and that right-wing bitch, right? And why isn't Sports Seoul releasing
    any pictures!

    Oh so YG pay Sports Seoul now?

    4. [+16, -8] Now TVXQ is dating too... Feels weird to know that an idol I once really liked is now dating! Be happy!

    Is that you, Jaejoong? xD

    ReplyDelete
  161. 6. [+14, -4] Hul.. so weird to think TVXQ is getting into public relationships now ㅋㅋ Just 5-6 years ago, fans would've never expected it..



    There are a hell of a lot of things that TVXQ fans didn't expect 6 years ago...

    ReplyDelete
  162. Let me live in my delusion that Yunho is happy and gets to go home to his woman at night!! T-T

    ReplyDelete
  163. even though Seo Ye Ji's side denied it saying it was an "oppa-dongsaeng relationship" they'd be totes cute

    ReplyDelete
  164. oh wow, that is interesting. Thanks for the info!

    ReplyDelete
  165. CONGRATS YUNNIE!!!!!!!!

    ReplyDelete
  166. Lol I just read they both denied it. Well, that was a quick "scandal"

    ReplyDelete
  167. Hahaha I know. I read they were rumored to be dating then literally minutes later it was denied

    ReplyDelete
  168. YunJae won't die. I thought that the revelation of Taeyeon and Tiffany dating would stop the delusions from TaeNy stans but nope they just made up a weird explanation as to why their ship is still alive

    ReplyDelete