Recent Posts

Monday, October 6, 2014

[Instiz] Upcoming short LGBT film uses Baekhyun and Sehun as character names


Instiz: Short film causes buzz over intentional character names (characters are named Baekhyun & Sehun)

Upcoming LGBT film titled 'Green Light' is about two male characters named Sehun and Baekhyun. The plot states, "Lovers Sehun and Baekhyun are on a date when Baekhyun alludes to wanting more sexually. Sehun gives in to his repeated requests and promises to do it on their 100th day."

The short film is directed by Gong Do Yeon and stars Jin Seung Yong and Jung Shi Woo as the two leads.

-

"The director was definitely intending for it ㅋㅋㅋㅋ"

"Eh.. what is this.."

"Totally intending for it ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

"I feel like Sehun and Baekhyun won't like seeing this... ㅠㅠ Even fanfics are too much for idols to handle sometimes, can't imagine a movie.."

"I don't think the members would like this."

"Why do I see so much noise marketing using the EXO member names ㅠㅠ"

"Pisses me off, it's obvious they used the names for more attention."

"We'll never know for sure whether the director intended it or not but I have been seeing lots of cases of marketing using the EXO member names."

"Both names aren't that common ㅋㅋㅋㅋ The director intended it"

"From the perspective of a fan, this pisses me off; I don't think it's anything to laugh about"

"This almost feels like sexual harassment...?"

"I'd let it go if it was one name but two names from the same group? Fully intended it.."

"I don't think Baekhyun or Sehun would like this..."

"I wonder what Baekhyun and Sehun think..."

-

834 comments:

  1. Baekhyun & Sehun Shippers - Congratulations :)) :))

    ReplyDelete
  2. Inb4 all of the crazy fangirls take this to mean Exo are all definitely gay

    ReplyDelete
  3. They should have used Tao ^^

    ReplyDelete
  4. like anyone knows exo members names

    ReplyDelete
  5. Shippers will definitely love this LOL

    ReplyDelete
  6. Lol did a fan become a director?

    ReplyDelete
  7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

    ReplyDelete
  8. aren't Lay and Tao the most gay in EXO ??

    ReplyDelete
  9. Oh dear, when fans search their names their going to get the movie mixed in with the search results, they'll know the pain of the cake and bacon fandoms.

    ReplyDelete
  10. what a random thing comes after storm

    ReplyDelete
  11. the director shipps them

    ReplyDelete
  12. "I feel like Sehun and Baekhyun won't like seeing this... ㅠㅠ Even
    fanfics are too much for idols to handle sometimes, can't imagine a
    movie.."


    I still wonder how fangirls' imaginations develop these stories....and how there's tons more who like it....lol

    ReplyDelete
  13. that's such a weird combination though... does he ship them?

    ReplyDelete
  14. This...is really disrespectful and unnecessary. Everyone needs to take five steps back.

    ReplyDelete
  15. Nope.

    https://31.media.tumblr.com/ca6f80ebb9f7977e2911b84aed9d9e0e/tumblr_inline_n9g8qyVHPt1sy5z1r.gif

    ReplyDelete
  16. taeyeon wont like this lol

    ReplyDelete
  17. and Key ;)

    http://4.bp.blogspot.com/-yeQzqwuvDDM/UDdDuq49kEI/AAAAAAAAA4I/Vn8YHbO62nk/s400/key+banana.gif

    ReplyDelete
  18. lol good for you, at least you r sane enough, cz I've meet some crazy shippers who will definitely enjoy this kind of thing,, even just secretly

    ReplyDelete
  19. What about BaekYeol :'(
    :v

    ReplyDelete
  20. Call me a prick but i dont find this funny at all. Shipping is fin like 'oh x and y are cute together' but making up stories is when the delusion starts. I dont even care if this was a marketing ploy by the people who made the movie. I think this can be considered an attack, im not a fan of neither of them, i only care abt 3 people in EXO but christ, this is just disgusting

    ReplyDelete
  21. Fanfiction on a whole new level

    ReplyDelete
  22. So I guess that's their OTP huh?

    ReplyDelete
  23. i don't know if there is something that can be done but if it's possible then SM do your job !
    it's not the end of the world but it's somehow embarassing for Sehun and Baekhyun since it's gonna be a movie.

    ReplyDelete
  24. looking gay =/= being gay
    But Tao is probably gay, he liked a 18+ taohun fanfic on weibo

    ReplyDelete
  25. It sounds like the movie version of some fanfic...

    ReplyDelete
  26. this... is disturbing

    ReplyDelete
  27. http://1.bp.blogspot.com/-24K_zyzkg44/T2jZu2Xt-II/AAAAAAAABzw/iNBvGgk1JEM/s1600/taeyeon+funny.gif

    ReplyDelete
  28. this news made me lol
    https://31.media.tumblr.com/5cbd6efea4fdb92cedee1d5e441f73b5/tumblr_inline_n6tzjemSGt1rkoe89.gif

    ReplyDelete
  29. Who gives a shit if he did it because of EXO or if he just likes the names, if it gives more attention to the handful (but slowly growing, yay) of LGBT movies coming out of SK then good for him.
    Also person who brought up sexual harrassment : please kindly take several seats.

    ReplyDelete
  30. That is disgusting. KPop fans take it way too far sometimes, this is borderline sexual harassment.

    ReplyDelete
  31. tHE THIRST THO

    ReplyDelete
  32. oh gee....... i don't even want to know your search history....lol

    ReplyDelete
  33. did you think it was a good idea to post this?

    ReplyDelete
  34. How can something be so wrong, yet feel so right?

    ReplyDelete
  35. There are just some things that are not okay and this gif is one of them.

    ReplyDelete
  36. I find this on twitter... pic.twitter.com/A8eJnB8dBy

    ReplyDelete
  37. I honestly think Tao enjoy the homo fanservice.
    http://media.tumblr.com/19b9d3203f198bfa4fc226080e17412a/tumblr_inline_ncpoh8gjXg1sxdpuv.jpg

    ReplyDelete
  38. Hul~~~~
    Anyone (especially Exo-L) that bash this is really -.-"
    Heck, they the one who ship their oppa around like theres no other girls left in this planet plus read & making their FF -.-

    ReplyDelete
  39. why not jongkey? i wouldn't mind lol jk

    ReplyDelete
  40. I see these so many times...and I die inside seeing these made and shared. Imagine how the person in it feels? I bet even worse... :(

    ReplyDelete
  41. Lol, because of the comments below i'm afraid to click view. But i'm so curious at the same time.

    ReplyDelete
  42. glad that at least it's not kyungsoo. that boy won't stand any of this kind of shit.

    ReplyDelete
  43. Oh God, fanfics turning real... But srsly it's so embarrassing. As a fan, I'm mad.

    ReplyDelete
  44. K-Nets in a nutshell: "Using idols for gay stuff is only ok when we do it, damn it!!!!"

    ReplyDelete
  45. It should be Jong In and Kyungsoo tho....Those two are the most shipped I guess..

    ReplyDelete
  46. so what if they used the names baekhyun and sehun? like wtf stop treating those idols like some holy thing which they aren't.

    ReplyDelete
  47. Onew eating a banana, but the way its edited in censored squares, implies something else .

    ReplyDelete
  48. Oppar_is_not_YoursOctober 6, 2014 at 2:12 PM

    is the director a fanfiction writer? lol

    ReplyDelete
  49. All of the close ups of bulge pics, blurring out and photoshopping out of the food or whatever in their hands is horrible. I'd wonder how all of these teenaged girls who post and edit such breaches of privacy would feel if the same was done to them.
    They are celebs, they sell entertainment, not their body.

    ReplyDelete
  50. why is everyone here getting mad when they read/write fanfics that are in graphic detail? you think your oppas havent stumbled across those before?
    such hypocrites :')

    ReplyDelete
  51. This is hilarious. I am sure it was intentional XD

    ReplyDelete
  52. WHERE I CAN FIND THIS MOVIE?

    ReplyDelete
  53. Doesn't even makes sense, who bites that hard when they're giving hard.
    I'll bet 1 grand that whoever made that gif is a virgin.

    ReplyDelete
  54. it's like a stupid fanfiction coming to life.

    ReplyDelete
  55. I bet this started with a fanfiction, just like this:
    Another Twilight Fanfic Gets Published: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/91505637.html

    ReplyDelete
  56. most fans believe Tao is gay.
    let see if he come out of the closet someday.

    ReplyDelete
  57. just the names. so keep being mad :))

    ReplyDelete
  58. from what i've seen it's always Tao & Sehun? (more specifically them together)

    ReplyDelete
  59. But the director will be afraid of him. lol

    https://24.media.tumblr.com/6e250d674b14762bd88dc77d8079cb96/tumblr_mqdb5xzCua1suxy5ho1_400.gif

    ReplyDelete
  60. why should this piss you off as a fan? despite the fact that those are only names, you basically admit in being a homophobic piece of trash.

    ReplyDelete
  61. Isn't that the same guy who basically said he dated Jennie Kim (which could've been detrimental to her career)?
    I'm not saying there's no couples in same sex KPop groups but I also wouldn't trust that he knows exactly who they are.
    He just seems thirsty for attention.

    ReplyDelete
  62. That's actually Key in the gif, not Onew.
    They do look alike sometimes though.

    ReplyDelete
  63. I bet the director ships so hardly Sehun and Baekhyun (which is really weird) and since he has the money and the knowledge, he didn't want to just write a fanfic but doing a movie. Thumbs up to thid director. Don't know what's the big deal. Anyway, just one word explains this: k-fans.

    ReplyDelete
  64. Opps lol, I am sleepy XD 4am and didn;t sleep haha

    ReplyDelete
  65. I remember when a EXO staff refused to let airport security examine EXO's luggages and Tao was very worried.

    many EXO fans thought it was because Tao's d1ldo was inside his luggage.

    ReplyDelete
  66. Why would he need a dildo?

    ReplyDelete
  67. it's not like every fan like to read the fanfiction and they are not mad because of the movie but because of the name, it's like using EXO's name for marketing purpose, like now when suddenly everyone know about this movie.

    ReplyDelete
  68. If you wanted it that realistic he/she could have edited it to just 1-3 frames and repeat it but that creepy as... still the intention is there :(

    ReplyDelete
  69. "This almost feels like sexual harassment...?"



    wow well then I guess like half of the internet needs to be sued for sexual harassment lmao

    ReplyDelete
  70. I hope so.
    http://media.tumblr.com/f029bfa8e4a37e9cfb4cae5bf6978abe/tumblr_inline_ncpoeb9nxz1sxdpuv.jpg

    ReplyDelete
  71. Director needs to learn the rules: fanfic stays within the fandom :|

    ReplyDelete
  72. This is a bit unrelated but I'll never understand the whole shipping and fanfic involving idols .Like...what's so fun about it ? I find this really disturbing. :o

    ReplyDelete
  73. to be honest, Sehun is a very shy gay.

    ReplyDelete
  74. The writer is probably a fan; a fan whose fanfic is becoming at little more real. LMAO

    ReplyDelete
  75. He likes to shower with his buddies *naughty face*

    ReplyDelete
  76. It's not a banana, it's one of those... icecreams I think? I don't know what are they exactly xD

    ReplyDelete
  77. This is hilarious. Well, Sehun, my lovely bias... I actually don't even know what to say, I'm just laughing.
    Well, SeBaek shippers...


    BUT, on the bright side, at least they're actually making a movie about this!

    ReplyDelete
  78. i do ^^

    http://25.media.tumblr.com/7fadf42d169471ae1cb202a1281b74c5/tumblr_mu3t81TpT01r3xllho1_500.gif

    ReplyDelete
  79. akp? i read this here tho http://entasia.net/threads/q-a-session-w-teddie-lee-former-yg-trainee.25664/page-5

    ReplyDelete
  80. i think if they used just one name it could've been considered coincidental but two from the same group? It's obviously intended... and it's sad that baekhun is not a popular ship either, if you're going to do it atleast do kaisoo or taohun. XD Jk but just asking, can SM sue?

    ReplyDelete
  81. well.... at least SOME of the fans will be happy....?

    ReplyDelete
  82. yeh sure

    http://media.tumblr.com/bef4688ecb36dcb293cd2a12875a02dd/tumblr_n7peprePAv1tvuft2o3_250.gif
    https://38.media.tumblr.com/aee96edfec9926a06f4e83241de754d8/tumblr_n7peprePAv1tvuft2o5_250.gif

    ReplyDelete
  83. lol yeah he got like 10 hot men with him lmao xD why do he need one?

    ReplyDelete
  84. I wish they would make films of my favourite fanfics. Such great stories.

    ReplyDelete
  85. I really would love to see the reaction of netizens if an Idol comes out of the closet lol

    ReplyDelete
  86. Honestly, I don't ship people together AT ALL, and Taohun is my favourite brOTP, they're just so adorable :'). That being said, if they actually ever ended up dating I probably wouldn't even be surprised.


    But I just think they're really good friends. Even if you don't believe in idol friendships, there is no way you can deny that Tao and Sehun are REALLY close.

    ReplyDelete
  87. I'm assuming he also has his own dick now what he does with it is completely up to him but I can't see why he'd need an extra fake one...

    ReplyDelete
  88. why not sehun with tao

    http://media.tumblr.com/b31ba9831d9163315753a77462715885/tumblr_mo4qulOgrG1ql9e1to1_500.png

    kris face says it all

    ReplyDelete
  89. It that ain't a serious case of side eye I've never seen one....lmao

    ReplyDelete
  90. lol okay, it just some random rumor

    ReplyDelete
  91. If you're talking about the thing that happened this year,i think tao was worried cause the airport was a mess that day, there was lots of pushing and the airport security took one of exo's guards or something

    ReplyDelete
  92. I don't know who he is... :|

    ReplyDelete
  93. Fanfic become real lol

    ReplyDelete
  94. Is it wrong to laugh--

    ReplyDelete
  95. Just kind of shows how people don't know much about well...anything...

    ReplyDelete
  96. some gay people like to masturbate that way

    ReplyDelete
  97. people want to earn movie so they will do anything for that. it's just how capitalism works. if they hadn't then you wouldn't know about this movie.

    ReplyDelete
  98. personally i feel like this is some sort of sexual harrassment. now, their names will be forever tainted with this trash movie, and this could potentially bring misunderstanding from people who didn't really know about kpop and EXO. people may misunderstood that they were the actual actors. besides, i hate to see potential search forms like "Baekhyun gay movie", "Baekhyun Sehun gay love" popped up the next time i search their name :(

    ReplyDelete
  99. I never understand why key is considered gay.

    ReplyDelete
  100. doubt they would sue them over this lol if they do then they're doing exactly what the director wants- promotion for the film lol

    ReplyDelete
  101. i personally don't understand the purpose of writing/reading fanfic. being the object of sexual imagination of delulu obsessive stans is already hard enough. and to see in writing or as a movie? urrghhhh...

    ReplyDelete
  102. Yeah I understand that but somehow I can't imagine it's necessary for him to take a sex appliance on tour with him. After all he's boy and he's probably gotten fairly good at using his own hand by now...

    ReplyDelete
  103. how many fanfics and otp ship names have you seen when you search for exo? you think they wouldn't get tainted by them as well?

    ReplyDelete
  104. it can be very large and hard, *maybe* unlike his other EXO members. (poor boy are alwasy tired)

    ReplyDelete
  105. Not even borderline tbh

    ReplyDelete
  106. The director is trolling. If fangirls go after him and his movie they're just gonna end up giving him totally free publicity.

    ReplyDelete
  107. yes I know but it's wrong when you used someone's name like this. and you just answered it yourself why the fans are mad.

    ReplyDelete
  108. So he couldn't just leave his toy at home until he came back...I hardly think so...this is just people talking shit as usual....

    ReplyDelete
  109. Friend... fanfiction isn't being sold to the masses nor in any way is fanfiction ever showcased outside of the fandom. That's the difference.

    ReplyDelete
  110. The director might only be using their name, but the only way it's going to work is if angry fans make a big deal out of it resulting in more buzz for the movie.

    ReplyDelete
  111. since they didn't use last names it's perfectly fine...

    ReplyDelete
  112. probably preference. I mean, some girls like clitoral, some like vaginal. Some do both, some do neither. I think it could be something like that. We need a gay guy here to get real answers though :p

    ReplyDelete
  113. Yes, and he got what he wanted already like right now.

    ReplyDelete
  114. I'm sure some gay men use dildos...I'm just not sure it's common for them to cart them around while they travel...lmao....

    ReplyDelete
  115. This is like a live action fanfic. I'm surprised more people aren't excited.

    ReplyDelete
  116. but just with using the two names it's already create a buzz, well, they got the attention already

    ReplyDelete
  117. IntenseFeelings_UglySobbingOctober 6, 2014 at 2:43 PM

    At least theres no homophobic comments. Otherwise, they really should have gotten permission. I would feel so wronged if this happened to me.

    ReplyDelete
  118. Baekhyun and Sehun are common names tho?? Like I don't get the fuss. If I make a movie and name one of the mc's Emma am I going to get sued by Emma Watson??

    ReplyDelete
  119. Yeah but the outrage isn't about the using the names....if they came out with new stuffed bunnies and named them everyone would say it was cute...

    ReplyDelete
  120. Sehun and Tao are perfect together

    ReplyDelete
  121. IntenseFeelings_UglySobbingOctober 6, 2014 at 2:45 PM

    It's different. These are professional adults. Much different from teenagers and preteens who write fanfics.

    ReplyDelete
  122. "Both names aren't that common ㅋㅋㅋㅋ The director intended it"

    ReplyDelete
  123. IntenseFeelings_UglySobbingOctober 6, 2014 at 2:46 PM

    Teddie Lee? Meh, don't like that guy. He didn't get into Vixx so he trashed Kpop on his facebook. He's thirsty.

    ReplyDelete
  124. I love how everyone always seems to know people's intent....too bad nobody ever seems able to stop people before they do stupid shit...it's always after the fact.

    ReplyDelete
  125. I hope Lay is gay, but I dont think he is, esp after kris left :( #oh my ship, anw #HappyLayDay

    ReplyDelete
  126. Oh damn the whole story is just too disgusting for me. But they should be glad right now since their project is getting recognition they want.

    ReplyDelete
  127. Oh you mean that, sorry, I misunderstood. Must be daring souls. I can't imagine how awkward I'd get when they inspect luggage lol

    ReplyDelete
  128. LMAO talk abt fanfic becoming reality

    ReplyDelete
  129. IntenseFeelings_UglySobbingOctober 6, 2014 at 2:49 PM

    IDK tbh. Tao was studying to be a Jehovah's Witnesss, and they are against homosexuality. If he knew this but still wanted to be a JW, he's either not gay or in the closet. Last I heard he's still studying. He serious about it.

    ReplyDelete
  130. oops my bad. still don't see why yall panicking.

    ReplyDelete
  131. But fan know , that's their intentional marketing...

    ReplyDelete
  132. SM probably won't be able to sue them , but they can ask to change the names . it won't be the first time sth like this happens

    ReplyDelete
  133. More reason for Chanyeol to mock them

    ReplyDelete
  134. it's fun if people don't go overboard and lose every sense of reality, which sadly is happening to often

    ReplyDelete
  135. maybe influenced by his daughter, if he has one :P

    ReplyDelete
  136. uuuh what??? where did you read that lmao

    ReplyDelete
  137. well it's obviously intentional and it for sure used to be a fanfic but fanfics are one thing but making it into a movie, it's quite disgusting, I'd be pretty uncomfortable if I were one of these two

    ReplyDelete
  138. he'll do his trademark choke to the director like how he always does w chanyeol lol jk

    ReplyDelete
  139. You can't look like a sexuality though.

    ReplyDelete
  140. Some things are just for fanfics Director-nim...

    ReplyDelete
  141. Ha ha ha mmmm that's funny his really a hardcore fan

    ReplyDelete
  142. Daehan Minguk Manse!!! sry love these cute triplets

    ReplyDelete
  143. you can look gay. and even if you don't think so, you got what i mean

    ReplyDelete
  144. IntenseFeelings_UglySobbingOctober 6, 2014 at 3:20 PM

    My family personally knows Tao. Take with that as you will.

    ReplyDelete
  145. Oh hell, it should have been Sehun and Tao! lol but jokes aside, that seems pretty uncomfortable.

    ReplyDelete
  146. this comment section is a trainwreck lmao

    ReplyDelete
  147. They should have used Xiumin and Luhan ㅋㅋㅋ

    ReplyDelete
  148. nobody even ships them though like what the hell

    ReplyDelete
  149. "This almost feels like sexual harassment...?"

    No baby, that feels nothing like sexual harassment, seriously...

    ReplyDelete
  150. There used to be an entire blog of shit like this and it's so gross and disrespectful, idk how people can be so rude to make crap like that.

    ReplyDelete
  151. the question is... will Taeyeon get mad?

    ReplyDelete
  152. Plot twist: After baekhyun and sehun do it on their 100th day; baekhyun, feeling unsatisfied, undergoes a bout of self realisation that he bats for both teams. This leads to him starting an affair with his boss, taeyeon. Sehun catches them one day. Consumed by overwhelming rage, he kills baekhyun and taeyeon, before committing suicide, ending this tragic love triangle once and for all. *Cue sad violin music as camera pans out into darkness.

    There I just wrote part two of the film, still a better love story than twilight. Idiot director like we don't know you're milking those fan girls obsession with fan fics.

    ReplyDelete
  153. ..... i would totally watch it..... *runs away*

    ReplyDelete
  154. I'm sure they're not the only ones with that name lol.

    ReplyDelete
  155. i was curious then i found it

    some people ask "So why did you leave YG? I heard about it."

    and he answered " Because I don't have any interest in Korean music at all or Korean artists"

    lol

    https://www.facebook.com/video.php?v=445947065453036&set=vb.423471704367239&type=2&theater

    ReplyDelete
  156. I wouldn't bother me as long as they don't mind pawing through my granny panties and full figure bras....lol

    ReplyDelete
  157. Yeah I guess anything EXO is going to create a buzz with the younger crowd in Korea....I just think it's pretty silly to get upset over homo erotic stuff since there's so much of that going on anyway...

    ReplyDelete
  158. How is it different...their management sends them out to do this kind of shit all the time. You really think all this homo erotic stuff they do on stage is just a serious case of bromance? .....

    ReplyDelete
  159. Who is this...Tao and who else?

    ReplyDelete
  160. well this is a pretty random ship

    ReplyDelete
  161. Omo omo... Did he actually kiss...? O__O

    ReplyDelete
  162. the writer absolutely don't know exo because normaly there's no baekhyun and sehun but chanyeol, zitao or luhan HAHAHAHAHAHA


    so they just using their name randomly to get more viewers, btw what is LGBT? *innocent_wink*

    ReplyDelete
  163. oh now i remember why i left this fandom lmao

    ReplyDelete
  164. Isn't Baekhyun and Chanyeol the better ship though?

    ReplyDelete
  165. what is it a fan meet or something?

    ReplyDelete
  166. I don't think so...
    even Jokwon doesn't has came out of the closet yet (you know, like, saying: I'M SO GAY) and we aaaaaall know that he is super gay.
    Tao is just a shy guy. Is weird bc there are a massive boys who look kinda gay in the industry, but they are just heterosexual boys.
    - If one day he says:"Hey you guys, i'm gay" for me, its okay...
    (Sorry for my bad english, is not my mother language...)

    ReplyDelete
  167. Do all of them do this with each other?

    ReplyDelete
  168. I have no idea, not an EXO fan but when the Oreo news came out all sorts of edits of Chanyeol being sad were flying across tumblr.

    ReplyDelete
  169. It was a variety show, "China Big Love Concert". A few of the members did this as well. Sehun's and Lay's lips actually touched each others.

    ReplyDelete
  170. Oh that's right Baekhyun is the one dating the girl...

    ReplyDelete
  171. LGBT = lesbian, gay, bisexual, transgender.

    ReplyDelete
  172. And people wonder why kpop won't catch on in the US....everyone here is way to homophobic for this shit...

    ReplyDelete
  173. I think while we'll see an out idol sooner than some may think, I'm sure that it'll be a former, not an active idol.
    Even in Western countries gay celebrities don't come out while their career is still sort of dependent on teenage fangirls and I can't really think of any out "heartthrob" celebrity who came out before most of his fans were so to say grown-up enough to accept that fact, 30+ is still the usual age for Western celebrity males to come out

    ReplyDelete
  174. Um... Is the director gay? Not that there's anything wrong with being gay

    ReplyDelete
  175. more and more fangirls are growing up it seems

    ReplyDelete
  176. Jenizz | pinkcrownOctober 6, 2014 at 4:16 PM

    Ahahahahahaha :'D

    ReplyDelete
  177. It is him right? I get Exo members all confused except for Kai and Chen *Checked* Yup it's him.

    ReplyDelete
  178. is baekhyun and sehun even a strong ship though?

    ReplyDelete
  179. They were doing China Big Love Concert back then and as far as i know, its broadcasted too.

    ReplyDelete
  180. A couple of actors have come out right at the height of their careers but for the most part it will kill their chances of playing a leading man. I think it's pretty silly since straight actors play gay all the time and get nominated for Oscars...but a guy man can't play straight....it's pretty stupid...but even penis is pretty taboo in the US. Nobody can really figure out why...

    ReplyDelete
  181. K-pop fans can be hypocrites and make homophobic comments too.


    People bash shipping between members and say things like "Oppa/Unni could NEVER be gay!" and they don't even realize that phrases like that would make it harder for idols, in the closet, to come out.

    ReplyDelete
  182. The blond one: sehun, the other: baekhyun.

    ReplyDelete
  183. Yeah she's with another girl group right they had a picture of them kissing in the car and everyone was outraged because they were sending secret messages through instagram or something...jeez.

    ReplyDelete
  184. gandalfisbringingsexybackOctober 6, 2014 at 4:21 PM

    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/dd/23/52/dd23521bb5c1e1525b39f69795c773c7.jpg screw chanyeol root for beakbama

    ReplyDelete
  185. Chanyeol being sad and goes to Kyungsoo insteadㅠ헐.

    ReplyDelete
  186. ..................................What?!

    ReplyDelete
  187. gandalfisbringingsexybackOctober 6, 2014 at 4:22 PM

    this is a real thing there are even fanfictions

    ReplyDelete
  188. Well homoerotic fiction/manga etc. is a uniquely Asian thing for women. Women in the US do not use gay porn or anything remotely like it....of course girl on girl sex is so commonplace now it's actually boring...we have some serious issues as well when it comes to same sex erotica and what's acceptable...

    ReplyDelete