American Billboard praises G-Dragon's world tour "Michael Jackson-level affair"



Article: American Billboard praises G-Dragon's world tour new track "Michael Jackson-level affair"

Source: Sports World via Nate

The vibrant, two-hour, Michael Jackson-level affair had begun. With eye-popping props, numerous outfit changes, multiple LED screens flashing video visuals, and dazzling laser lights, the highly-energetic performer moved through a remixed version of his monster solo debut single 'Heartbreaker' and knocking track 'One Of a Kind'

1. [+247, -50] I think it'd be more difficult to find a Korean artist that the American Billboard HASN'T praised

2. [+193, -56] Way to go overboard. Why are foreigners sticking Michael Jackson's name anywhere they please?

3. [+157, -27] They even praised Hyuna so ㅋㅋ

-

Article: G-Dragon receives the praise of American Billboard "World Tour, on the level of Michael Jackson"

Source: Newsen via Nate

1. [+200, -95] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅌㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅌㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅗㅗ

2. [+170, -73] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ridiculous, do they not know who Michael Jackson is?? So ridiculous.. never in my life did I think I'd see media play as ridiculous as this

3. [+148, -71] I hear nothing but a dog barking from this article

-