Recent Posts

Thursday, January 3, 2013

YG denies G-Dragon and Kiko dating rumors


Article: Mizuhara Kiko-G-Dragon in another dating rumor... 'vacation to Phuket'?

Source:
TV Daily via Nate

1. [+644, -20] If you're going to write about a dating rumor, do it with pictures of Dispatch or Sports Seoul quality

2. [+431, -23] Instead of celebrity scandals exploding left and right, can my love life explode left and right too...

3. [+346, -58] I'm sorry but the photo is photoshopped. You can google it and see that it's a stock photo with a few adjustments made. The person that uploaded it deleted it after it was revealed to be photoshopped... And even if it were real, G-Dragon's a man in his 20s, it's not like he's not allowed to date

4. [+62, -14] Mizuhara Kiko has a boyfriend. I'm sure she and her reps don't feel comfortable with these constant rumors.

5. [+52, -2] Looks like these stupid journalists are starting to feel some pride in their careers with Dispatch and Sports Seoul's latest finds but they can't even compare to what they did with a photoshopped picture. Get out their on your feet already instead of camping on Twitters.

-

Article: YG reps deny G-Dragon and Mizuhara Kiko dating rumors "They're not lovers"

Source: TV Daily via Nate

1. [+401, -18] Park Ha Sun: Yay more scandals ^^

2. [+364, -45] Kiko has a different boyfriend.. ㅡㅡ

3. [+331, -16] How many scandals have there been these past few days... All shocking ones too

-


157 comments:

  1. "1. [+401, -18] Park Ha Sun: Yay more scandals ^^"
    I don't get this?

    ReplyDelete
  2. lol she doesn't have a boyfriend. The man they think is her boyfriend is a hairstylist named Yuya Nara, who's also gay.
    The photo was also not photoshopped. If it was, where is the original photo of those three from?

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's photoshopped... And kiko's bf is not named yuya nara but sen mitsuji...

      Delete
    2. Unless kiko is cool with polygamy they're not dating
      http://fuckyeahmitsujisen.tumblr.com/post/18878212704/whose-his-girlfriend-o

      Delete
  3. I dunno if this true or not but I think they really dating. kikoxxx & xxxibgdrgn just proves it.

    ReplyDelete
  4. that pic looks legit

    ReplyDelete
  5. its was PS with compose twitter GD ..photo phuket + people looks like them ... see it>> pic.twitter.com/aPJe6CI7

    ReplyDelete
  6. there's lots of things that link them... but this photo is so fake i agree w/ first netizen

    ReplyDelete
  7. Netizens now have standards when it comes to photo scandals, it should be of Dispatch or Sport Seoul quality HAHA

    ReplyDelete
  8. A well photoshopped picture~ looks so real xD

    ReplyDelete
  9. I was gonna write a joke, but Phuket

    ReplyDelete
  10. XXX >>>> no 1 proof

    ReplyDelete
  11. lmao the caption " for wavering applers"....jesus christ lol

    ReplyDelete
  12. daragon fans is batshit as fuck

    ReplyDelete
  13. "I'm sorry but the photo is photoshopped. You can google it and see that it's a stock photo with a few adjustments made. The person that uploaded it deleted it after it was revealed to be photoshopped...

    LMAOOO photoshopped~ DENIAL

    i see the one they said photoshopped they can only explain the background not THE PEOPLE THAT ACTUALLY SIT THERE. yes you can psd the background, but EXPLAIN how to psd the people, 2 people that look EXACTLY like them.

    you can even made the bg look like they're in Eiffel tower yet the people would still look like gd and kiko.

    n btw, the people who uploaded it is a stranger he dont know both of them and went there for a vacay, he also shot another scenery of the place not just that one.

    btw, im a VIP.

    ReplyDelete
  14. so just cause they both have xxx in their twitter name means they are dating. riiiiiiight.

    ReplyDelete
  15. but some of jiyong's friends have xx on their usernames too. Like lee hyuk soo instagram username: lxxsxxhkkk. So I assume it's a Nuthang thing?

    ReplyDelete
  16. the caption OMFG lololol these daragon shippers are really delusional

    ReplyDelete
  17. Even the VIPs accept they are dating tbh...just some delusional fangirls still believing it's a lie.

    ReplyDelete
  18. the picture is not photoshopped. I saw this on another site:

    GD's pic in full size (with some text added by the analyzer):
    http://i50.tinypic.com/14acvoj.png
    Original pic:
    https://pbs.twimg.com/media/A-9SR74CQAAiiH0.jpg:large

    Pics from the resort:
    http://i49.tinypic.com/2mpcv43.jpg
    http://i49.tinypic.com/108bwbb.jpg

    The trio pic in bigger size:
    http://i49.tinypic.com/2m5ypuw.jpg


    the cushions and location match up.

    ReplyDelete
  19. strike 3 yg and gd denies her again..I pity this girl maybe gd really doesnt like her

    ReplyDelete
  20. i saw other proofs from naver blog by kvips who don't have interest to protect gd dating scandal

    u guys can google,nate or naver this keyword 권지용 미즈하라 키코

    good luck

    ReplyDelete
  21. They're obviously dating. But can GD please stop using Dara just so he can divert the attention away from his relationship with Kiko? It's annoying as fuck. I'm a fan of Dara but I dislike all this Daragon fanservice. Never liked GD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LMAO~ when is he ever using dara? Dara is the one that say GD is his ideal type, even in YG TV GD answer it right to her face "I'm sorry , i don't date with people among the company". GD never show a littlest prove that they're dating but daragon keep in their delusion

      Delete
    2. u srs? gd using dara? no one is using whoever, not gd or dara.

      Delete
  22. if this is a photoshopped then where did the uploader get that 3person seating that looks like gd and kiko

    ReplyDelete
  23. Edited or not it's so obvious there's something going on between these two.

    ReplyDelete
  24. Exactly. People focus too much on the background but ignore the three of them.

    ReplyDelete
  25. or try dcinside and bestiz

    ReplyDelete
  26. GD's fanbase is batshit crazy. It can be compared to Justin Bieber's. He does her good by not confirming it (if they're really dating).

    ReplyDelete
  27. it was actually photoshopped & the person who's claiming that the pics.he/she was taken during their vacation was actually on Goggle. & yeah I agree on knetz if you want a true dating couples just go for DISPATCH.

    ReplyDelete
  28. can you post it here? :)

    ReplyDelete
  29. http://m.blog.naver.com/wldusl96/70155174197

    http://gd-paradise.com/bbs/zboard.php?id=free3&page=1&sn1=&divpage=1&sn=off&ss=on&sc=on&select_arrange=headnum&desc=asc&no=1108

    ReplyDelete
  30. And here I thought he's dating Bom because Butterfly.

    ReplyDelete
  31. Drama aside, this place is so freaking beautiful. It makes me want to go to Thailand immediately *_*

    ReplyDelete
  32. photoshopped or not,i still bet they're f*cking each other.

    ReplyDelete
  33. ikr I'm jealous lol that place looks amazing

    ReplyDelete
  34. loll i'm a vip too but idgaf...

    ReplyDelete
  35. i don't care whether it's ps-ed or not.
    i kinda believe there's something really going on between them

    ReplyDelete
  36. delusional level : daragon fans

    ReplyDelete
  37. She got into a scandal with another actor. Apparently they've been dating for about 7 months.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gurl that was a rumor ages ago.

      Delete
  38. I'm cool
    But why the sky view are the same in both pictures?

    ReplyDelete
  39. I remember finding a post of someone listing GD's past girlfriends. It had Sohee and Kiko in it, but I don't speak Korean so lol.

    ReplyDelete
  40. lol.. everyone here is delusional as long as nothing is yet proven so dragging daragon fans and calling them names with this shit isn't necessary..

    ReplyDelete
  41. But it's not a secret that he went to sri panwa hotel because he posted a pic of him with the hotel staff. And the staff thanked him for visiting. I Don't know why you are trying to prove he went there because it's no secret that he went.
    I think the argument is about whether the photo was photoshopped or not.

    ReplyDelete
  42. yeah, no one explain the people....

    ReplyDelete
  43. this is harry kim at sripanwa

    http://i.imgur.com/8d1Cz.jpg

    this is harrykim and gd taking picture together http://i.imgur.com/qAsIz.jpg

    someone saw kiko and thailand airport...she's with the white bag

    http://i.imgur.com/SwksS.jpg

    this is kush former gf webstagram dinner with kiko somewhere in korea

    http://i.imgur.com/mCnkM.png
    http://i.imgur.com/8Y3C6.png

    ReplyDelete
  44. But i still don't get how every ppl claimed she was kiko,
    Yes, I need more proves to believe in things
    (◎_◎)

    ReplyDelete
  45. I don't know if they're dating or not, but the photo is fake. Also:

    - The Instagram user uploaded it also uploaded some photos from that resort and they can be found around internet before (why you're at the resort, can take photo yourself but use photos from google instead?).

    - He/she said like he/she came from US but his/her English is pretty bad.

    - GD/Kiko shippers are the one tagged VIPs into the photo => how can they found the account (when the owner said she doesn't know GD and just take random pics)

    I love Kiko though, among the rumor girlfriends of GD, I think she suits him the best.

    ReplyDelete
  46. And why did gd posted an image about that place he's visiting, when he intended to hide his relationship with kiko?
    He can't be that stuupid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not stupid its just he don't give any f'ck.

      Delete
  47. Yes, she's very chic and pretty
    I assume she hasn't done ps, she suits him really well

    ReplyDelete
  48. It's not exactly the same though. The photo was taken a bit more on the right than GD. And it's not like the sky changes immediately, it can look the same for hours.

    ReplyDelete
  49. The constant behavior displayed by Daragon fans is why they're labeled as delusional. No one calls Skydragon, GBom, G-Minzy, GTOP etc fans delusional. You reap what you sow.

    ReplyDelete
  50. proof

    hgc.bestiz.net/zboard/view.php?id=gworld0707&page=1&sn1=&divpage=101&sn=off&ss=on&sc=off&keyword=%C1%F6%B5%E5%B7%A1%B0%EF&select_arrange=headnum&desc=asc&no=698602

    note:harry kim is friend of gd, minhye choi is kush former girlfriend



    *is the comment system suck or did u just delete my comment netizen buzz

    ReplyDelete
  51. gd-paradise .com/bbs/zboard.php?id=free3&page=1&sn1=&divpage=1&sn=off&ss=on&sc=on&select_arrange=headnum&desc=asc&no=1108

    it's not photoshopped. the person who took the pic was a random stranger also vacationing at the resort.

    ReplyDelete
  52. I don't know why some said she's ugly. She's pretty and really sexy, looks natural too, and seems very chic/has interesting personality.

    ReplyDelete
  53. Nice!! They obviously an item, its pretty sweet tho, since its been going on for 3 years. Amazed how people w/ their level of fame n fabness, manage to keep it for that long time, plus they live in a different country.
    Some of japan industry insiders confirmed they r in relationship, plus they've been caught three times. And kiko never missed bigbang jap. Concert. Its hard to deny when the two people just like dgaf whether they caught or not. I hope they get married someday, cuz their babies will be an explosion of fabness :) be happy GD n Kiko.

    ReplyDelete
  54. I don't even care about gd or kiko but I love reading about this type of stuff lmao god some fans are so f-cking good at digging stuff up.. it's impressive yet creepy

    ReplyDelete
  55. - The Instagram user uploaded it also uploaded some photos from that
    resort and they can be found around internet before (why you're at the
    resort, can take photo yourself but use photos from google instead?).

    - He/she said like he/she came from US but his/her English is pretty bad.

    - GD/Kiko shippers are the one tagged VIPs into the photo => how
    can they found the account (when the owner said she doesn't know GD and
    just take random pics)


    And plz see this:

    ReplyDelete
  56. That still proves shit though. Find the original photo of those three than claim it's photoshopped.

    ReplyDelete
  57. I think she means the same place background, not the identical copy photo.

    ReplyDelete
  58. She said the "sky view". idk what you mean by the same place background lol. The only thing that looks similar is the sky. The sea and those hills? are different.

    ReplyDelete
  59. but where did they find the picture of 3 people (2 of which look exactly like gd and kiko) sitting on cushions that look like the ones from the resort to photoshop into this pic lol

    ReplyDelete
  60. because the uploader use a hashtag #sripanwa that how vips found this photo and it spread rapidly

    ReplyDelete
  61. photoshop or not, it does not confirm that the two are dating. they can just be friends hanging out. gd already denied her before. if they were really together that time, then it only means there is no romantic relationship to protect coz he's not bothered to be seen in public with her.. he's in thailand for sure he knows that he is known there.. he got so many rabid fans.. the girl will only get a lot of hate. i will believe it if the two were spotted in a very secluded place that the people around them don't even know gangnam style. lol!

    ReplyDelete
  62. as we vip we all know about this already..weather it is only a scandal of true,.i personally dont really care..btw i'm not delusional vip who think our gd or big bang has to be single and pure...they have a life too..

    ReplyDelete
  63. I have xxx in my username too so that means I'm dating GD???Riiiiiiiight. You and your lame theories.

    ReplyDelete
  64. photoshopped or not, i think it's not safe to assume if whether they're dating or not based on that photo. it would be fishy if they're the only ones who went there but jiko is with harry kim minhye choi and some of their friends. three's a crowd. i think they're just hanging out and relaxing from work. just like what seungri did, he went to thailand with some of his friends and there are a lot of girls in that vacation too but no one is assuming that he is in a relationship with someone in thailand.

    ReplyDelete
  65. I love Kiko, I love GD, I WISH THIS WAS REAL :(

    ReplyDelete
  66. Ah, old news to get attention. Dispatch or Sports Seoul is more reliable

    ReplyDelete
  67. So where is the lamb in the GD/Kiko pic? I love Kiko, but if they're not dating, it's really unfair to her to get the hate from some crazy childish fans on Instagram and Twitter, seeing them make me feel so embrassing -_-

    ReplyDelete
  68. YG denies for the 3rd time 3RD TIME. O.o

    ReplyDelete
  69. at least 700$/night at the resort ~~

    ReplyDelete
  70. Ok thanks for giving me that link because now we know it's 100% fake because that person that uploaded it on instagram only has 2 photos of the resort and one supposed photo of gd and kilo... And guess what the link you gave me is saying that this person got the 2 photos from tripadvisor exact same photos but he cut the end off a bit. And if you read the comments below people are laughing out loud at this pathetic attempt.

    ReplyDelete
  71. I'm a VIP and i want all of the members have a dating life cause they're fucking 24-25s and TOP is 26 this year omg but i think Kiko is too good for GD imo hahaha. she's extremely pretty and cool but i want GD to date someone more low profile. but even if they're really dating and he's happy with her then i'm cool. but poor her even when they denied the dating rumors she already got attacked by VIPs from social media, she'll probably get death threats if she's actually dating him O.O

    ReplyDelete
  72. Yeah this person only has 3photos of Thailand including the supposed gd and kilo. But people found out that his/her 2photos of Sri panwa resort was the exact same as the ones from tripadvisor but just cut the ends off on one side and changed the lighting.

    ReplyDelete
  73. but that still doesn't explain how they got the picture of the 3 people.. like everyone is trying to point out that the surrounding is ps-ed.. but do you guys realize that there's still 3 ppl in that pic lol

    ReplyDelete
  74. Here's the thing ya'll who argue its fake cuz the uploader or the background.
    Its not about both of it. LOL. Its about the People IN the pict. U can be ANYone to upload it, n they can be ANYwhere. Yet, its still didn't change the fact both of the person looks like GD n Kiko. That's definitely GD hair that time, pink-ish n black roots, while the girl's back and pony tail looks exactly like kiko, she did that ponytail a lot of times~ yes it don't prove they're dating. But U rly in denial, to think someone whose been caught by pict 3 times, wore same couple rings, having similar username, witnessed by some industry insiders, and constantly linking eachother (gd like kiko's pic, puting her name in his song, said she was his ideal type, n kiko went to every bb jap con since '1O) only friends? Lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. liking pics in instagram doesnt mean anything she liked pics of rigel davis too so it means GD is dating her as well?

      Delete
  75. "2. [+431, -23] Instead of celebrity scandals exploding left and right, can my love life explode left and right too..."

    Ah, netizen oppar </3

    ReplyDelete
  76. hm if only Taeyang's love life was the same...

    ReplyDelete
  77. TAEYANG DESERVES A DATING RUMOR!!!!!!

    ReplyDelete
  78. another dating scandal for GD with the same girl! boring!! ok, next.. how about a Taeyang scandal for a change! i want a scandal for him, tbh.lol

    ReplyDelete
  79. But she buys couple t-shirts for each other. And she's currently in seoul. And, if you look at their twitters, when GD was in Bali, him and Kiko didn't update anything for the same amount of time. Also a day after Kikos birthday, GD went to Japan and they didn't update for a few days again. This is the THIRD fucking time. It's not a different girl, it's the same one - idk about you but it seems something is going on. And I hope it is cause Kiko is fucking perfect.And lol photoshopped? Just like the one with her and him at an amusement park and having lunch together?

    ReplyDelete
  80. I don't actually know if they're dating b/c I'm not a fan of either of them lol I just don't think the pics are photoshopped. They could be good friends who travel together. Besides, it doesn't seem like they went alone.

    ReplyDelete
  81. I'm a VIP and I give no fucks if they're dating. I'm positive they are.

    ReplyDelete
  82. I also noticed that the person longlivelove_ also used the ^^ smiley. I may be wrong, but isn't ^^ more often used by koreans or kpop fans? other people usually just use :) as a smiley... which kpop/korean person won't know GD?

    again, this is just an observation and I'll just leave it here.

    ReplyDelete
  83. Well it does look like kiko. But I want more proof. Maybe I would believe it if the person was more reliable. but who knows.

    ReplyDelete
  84. Kiko has never said she has a boyfriend so I don't know where they're getting this info from.



    Also having seen the original large picture, it is NOT photoshopped. Those are delusional desperate VIP fans trying to convince themselves of that just like they did with Seungri's bed picture.


    Whether they're dating or not, they're obviously friends so why must it be photoshopped if there's a pic of them together?

    ReplyDelete
  85. No but it IS curious that he would copy her username. And did we forget that he said "my girlfriend is kiko" in the GD&TOP intro? Whether he meant it sarcastically or not, it is still very curious. Not to mention all the pictures of her he's constantly liking on instagram


    At the very least, he obviously has romantic feelings towards her to be doing all this. And it would be weird to be doing it if they aren't dating because obviously she's seeing all of it.



    But then again, he has said that he has the unfortunate luck of liking girls who don't like him back...

    ReplyDelete
  86. i rather have GD date her than Dara ! Dara does not fit with GD's lifestyle! but i really do think dara likes GD! period !

    ReplyDelete
  87. You copied his name because you like him though, right?

    ReplyDelete
  88. Wow, I see. Thanks!

    ReplyDelete
  89. Considering crazy VIPs ruined his ex-girlfriend's bar business when they found out they were dating...it's quite the opposite

    ReplyDelete
  90. There is absolutely NOTHING to say that GD is dating Dara or even likes her that way so why she's even an option is beyond me.

    ReplyDelete
  91. 2. [+431, -23] Instead of celebrity scandals exploding left and right, can my love life explode left and right too...



    GPOY²

    ReplyDelete
  92. This is like the picture of Soyeon in hospital. It could be about anybody anywhere.

    ReplyDelete
  93. kiko = tall
    it was a sarcastic reply to all these rumours. xD
    I assume they're good enough friends to do that. you know.. like.. making fun. xD


    However, idgaf..

    ReplyDelete
  94. i believe they are dating, or were at least. but how do people believe half is psed and magically the other half must be true? it's either or. being in denial or pushing something that isn't 100% as truth is as batshit. there's some dispatch work needed to be done.

    ReplyDelete
  95. Please tell that to the delusional Daragon fans. It might knock some sense into them.

    ReplyDelete
  96. I am not sure that is Harry Kim (@HarryKIM).. unless this pic wasnt taken on the 25th.. cuz if you go to his twitter on the 25th he tweeted "Haha merry christmas @ stay focused.." but it has a location of where he tweeted from and if you put the coordinates in a locator ... it says he is in seoul... this just makes me more confused... hahaha-- like who said that was harry kim??

    ReplyDelete
  97. If I remember correctly, didn't he post up his pic with, "Merry Christmas Babe" ??? If I am correct, this is very hint worthy.

    ReplyDelete
  98. 2. [+431, -23] Instead of celebrity scandals exploding left and right, can my love life explode left and right too...



    ^ Lol, that's why people thrive on dating 'scandals'. They want some love, but they can't get it, might as well resort to hate, right?

    ReplyDelete
  99. Should I upload all the VIDEOS that DaraGon and G-Bom shippers have created for you?



    There are at least 50x more of "evidence" that G-Dragon is dating Dara, Bom, or even CL...


    Lmao.


    You think that shipping Kiko and GD makes you "normal" or something, when you're just as cray crazy as every other batshit shipper. Sit down.

    ReplyDelete
  100. How do people know that it's Kiko? And if it was a date, why is there a third wheel?

    ReplyDelete
  101. Whoever took that supposed picture of GD and Kiko on a date (with a third wheel) has a really really really shitty camera phone.

    Homeboy needs to upgrade to a Samsung Galaxy S3.

    That's another thing I find odd, too. Why is the quality of the picture so bad?



    And how do people know that it's Kiko there? On Christmas, she uploaded pictures of her cats from her home, same as her sister Ashley/Yuka.

    ReplyDelete
  102. You being a batshit VIP isn't helping you prove your case. Hahaha

    ReplyDelete
  103. Lol. I don't ship anybody, and yes I believe letting GD be open to every womn he wants to be with makes me normal. And you sound upset, sid kiko sink your ship? Did she ruin your 0% chance with oppa? Lol Gd/2NE1 ships are at the bottom of the barrel because he works with them, Kiko and GD have no reason to have a relationship, she lives in a whole other fucking country. So kiko and GD are more plausible than any fucking 2NE1/GD pair.

    But its cute how you think sharing clothes and preforming together is more evidence than GD actually being out with a girl that has nothing to do with YG.

    Feel free to take my seat, it seems you need it more than I do :)

    ReplyDelete
  104. And kiko cackles to herself as she sits in GDs room at his pension watching the snowfall, shaking her head as she whispers, "That's right bitches. Your oppa gives me the D."

    ReplyDelete
  105. You sound a little upset. Like maybe a batshit GD stan who wants oppa for herself. Lolol.

    ReplyDelete
  106. Kiko at Dolce Vita? wow that's new (for me)

    ReplyDelete
  107. curiousgeorge@gmail.comJanuary 3, 2013 at 7:07 PM

    longlivelove_ lied about not knowing GD before their supposed 'holiday'. google "longlivelove_" and adjust time frame for before December 2012. That person actually tagged GD in a instagram Park Bom photo more than 8 wks ago sometime in Nov (1 month before their trip). Whoever they are they were well aware of GD before the picture was taken.


    Photo skyline does look ps'ed but the 2 people look like GD & Kiko. No denying that. Now moving on...

    ReplyDelete
  108. curiousgeorge@gmail.comJanuary 3, 2013 at 7:11 PM

    YG denying stuff kind of means nothing given the history of denying/hiding previous relationships. They are friends even if they were dating. Deny deny deny until photographed kissing or ready for marriage or bun in the oven!

    ReplyDelete
  109. But if you check his instagram, there's a picture of him having breakfast in phuket at the same hotel thats why people were saying its him.

    ReplyDelete
  110. I fucking HATE shippers. They're ruining almost every kpop fandom.

    ReplyDelete
  111. please stop the shippers.January 3, 2013 at 10:37 PM

    VIPs also think that GD and Seungri are gay for each other.

    Seriously... GD has been paired off with every female idol under the goddamn sun: Yuri, Yoona, Dara, Bom, CL, Minzy, Lee Hyori, Lizzy, Sohee, Jennie Kim, etc. etc. etc.

    ReplyDelete
  112. MAYBE HE POSTED A PICTURE HE TOOK A FEW DAYS BEFORE. *GASP!!*


    Yeah. There's no rule on Instagram that says you have to post pictures you take with your phone on your account on the same day you take them. Ffs. -___-

    ReplyDelete
  113. Yeah... I don't really think it's your place for you to say what you "think" fits GD's lifestyle... Because you don't actually know him.

    ReplyDelete
  114. Just want to correct you on gd getting close with ambush recently. Actually they had known eachother since gd was young before he was a member of bigbang. Ambush said gd would regularly visit his stores then.

    ReplyDelete
  115. Yeah. because he's my idol, what is so wrong about that? huh? What I'm trying to say is, just because they both have 'xxx' that means they're dating?? gd also have a friend in ig that also have 'xxx' in his username so there's also a dating thingy??, I think that 'xxx' thing is something about nuthang thingy.

    ReplyDelete
  116. I agree with you because as far as I can remember gd said in an interview if he's dating he'll keep it a secret as possible because he don't want he's relationship to be publicize because it my harm to the girl. I actually pity the girl kiko cause some people bash her because of this rumor.

    ReplyDelete
  117. G DRAGON needs to stay away from kiko.. im sure she does not want any std's...

    ReplyDelete
  118. Geez, I'm a VIP but seriously, why do many KVIP have to make this such a big fuss :| I mean, they are 24 - 26 year-old healthy men, and it' ve been 6 years since their debut, if they haven't dated anyone since then, i would say there is something wrong with them. Well, i'm not saying that i would be all happy about them dating, i'm a fan girl LOL, but it's their love lives, can't do anything about that :))

    ReplyDelete
  119. Spot on with this write-up, I seriouѕly feel this site needs a gгeat deal
    morе attention. I’ll ρгobably be back again to reaԁ more,
    thanks fοr the information!

    Feel freе to visit my webѕite ecy stack results

    ReplyDelete
  120. My bгother гecommendeԁ I might like this blоg.
    He was totally right. Thiѕ post truly madе my day.
    You cann't imagine simply how much time I had spent for this info! Thanks!

    Also visit my website - payday loans
    Also see my page: payday loans

    ReplyDelete
  121. Hi there colleagues, how is the whole thing, and what you wish for
    to say about this post, in my view its really remarkable for me.


    Also visit my page - [主页]

    ReplyDelete
  122. I am extremely impressed with your writing skills and also with the
    layout on your weblog. Is this a paid theme
    or did you customize it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it
    is rare to see a nice blog like this one these days.


    my web blog ... 1

    ReplyDelete
  123. Theгe's certainly a great deal to know about this issue. I really like all of the points you made.

    Also visit my web page instant cash loans

    ReplyDelete
  124. Excellent post. I was checking continuously this blog
    and I'm impressed! Extremely useful information particularly the last part :) I care for such info much. I was seeking this particular info for a very long time. Thank you and good luck.

    My webpage - http://interready.com/

    ReplyDelete
  125. A fascinating discussion is worth comment. There's no doubt that that you ought to write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people do not talk about these issues. To the next! All the best!!

    Feel free to surf to my web-site ... http://yourmediabox.com/read_blog/47981/teens-utilize-camera-phones-to-produce-an-alarming-quantity-of-risque-photos

    ReplyDelete
  126. Hi there, You have done a great job. I will definitely digg
    it and personally suggest to my friends. I am confident they will be benefited from
    this website.

    Also visit my page: 1

    ReplyDelete
  127. I thinκ the admin of this site is truly wоrking hаrd in favor оf his website,
    becauѕe here every matеrіal is quality bаsed stuff.


    Feel free to ѕurf to my homеρage ...
    payday loans

    ReplyDelete
  128. I read this piece of writing completely about the resemblance of hottest and previous technologies, it's awesome article.

    Also visit my blog - The Gallery

    ReplyDelete
  129. What's up, this weekend is good for me, as this occasion i am reading this fantastic educational article here at my house.

    Feel free to surf to my blog post ... Email Console

    ReplyDelete
  130. Hello there, You have done a great jοb. I will definitеly digg it and personally гecоmmend to my frienԁs.
    I'm confident they'll be benefitеԁ from this wеb site.


    Feel free to surf to my web-site: raspberry ketone

    ReplyDelete
  131. Hello to every one, the contents present at this site are really remarkable for people knowledge, well,
    keep up the good work fellows.

    My web site: the porn Actress

    ReplyDelete
  132. I am regular reader, how are you everybody? This article posted at this website is truly good.


    Feel free to surf to my weblog :: he has a good point

    ReplyDelete
  133. Having read this I believed it was very enlightening.

    I appreciate you taking the time and effort to put this information together.
    I once again find myself spending a lot of time both reading and leaving comments.
    But so what, it was still worthwhile!

    Feel free to visit my homepage :: http://pornharvest.com/index.php?m=2518615

    ReplyDelete
  134. If sοme one dеsires exρert vіew
    on the topіc of bloggіng аnd site-builԁing then i recommend him/her to раy a viѕit thіѕ wеbpagе,
    Keер uр the good woгk.

    My web ρage payday loans

    ReplyDelete
  135. Thanks for a marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you could be a great author.

    I will be sure to bookmark your blog and will eventually come back down the road.
    I want to encourage one to continue your great
    work, have a nice afternoon! ageless male - ageless male - ageless male

    Review my site - ageless male enhancement trial

    ReplyDelete
  136. I am extremely impressed with your writing skills and also with
    the layout on your blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a nice blog like this one nowadays.

    My web page: http://www.tailgatevideo.com/media-TVnet/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=GitaCruse

    ReplyDelete
  137. Hi there Dear, are you in fact visiting this website regularly, if so after that you will definitely take
    fastidious knowledge.

    my blog post - click This Link Now

    ReplyDelete
  138. Have you ever considered about including a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is fundamental and everything.
    Nevertheless think about if you added some great pictures or videos to give your
    posts more, "pop"! Your content is excellent but with images and video clips, this
    website could undeniably be one of the very best in its field.
    Great blog!

    my site ... http://pornharvest.com/index.php?m=2501256

    ReplyDelete
  139. Greetings! Very helpful advice in this particular
    article! It is the little changes which will make the largest changes.

    Many thanks for sharing!

    Look into my blog post - http://pornharvest.com/index.php?m=2139291

    ReplyDelete
  140. "And how do people know that it's Kiko there?"
    there's a pict of her at phuket airport, and a japanese vip saw her in narita airport going to phuket.

    ReplyDelete
  141. if choose between Kiko and Cl, then I am for Cl

    ReplyDelete