KBS bans Black Pink's 'Kill This Love' MV for not wearing a seat belt in the car


Article: Black Pink's 'Kill This Love' MV won't be viewable on KBS... for 'not wearing a seat belt' and breaking traffic laws

Source: TV Report via Nate

1. [+1,342, -15] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅌㅌㅌㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hilarious

2. [+1,081, -14] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+977, -13] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+95, -10] Have you ever seen YG obeying the law? ㅋ

5. [+86, -0] .. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Sure.. ㅋㅋㅋ I guess they're lucky they weren't penalized.. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+81, -2] But KBS's reasoning makes sense ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. [+73, -0] Can someone please photoshop a seat belt on to her ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. [+41, -3] I won't consume any YG products. If they're so popular, just stick to promoting overseas.

9. [+38, -1] I remember Lee Hyori's 'Chitty Chitty Bang Bang' was banned on KBS before because she wasn't wearing a seat belt either ㅋㅋ

10. [+35, -1] Surprised anyone even noticed this...

11. [+28, -2] As if YG would've even known ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

12. [+21, -0] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Let's all wear our seat belts, people ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ hilarious ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-