Solbi challenges the heat with a layered up fashion look


Article: Solbi 'a new pioneer of fashion'

Source: TV Daily via Nate

1. [+916, -19] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+766, -21] She looks like the pre-school principal from Shinchan

3. [+368, -22] We get it, you have the artist disease, enough already

4. [+22, -5] So she's the one who stole my dad's suit, my mom's dress, my nuna's patient gown, and my grandma's rubber shoes

5. [+19, -4] She graduated from a technical high school and is now busy trying to act like an artist

6. [+17, -2] Seems she's losing it... what's wrong, unni ㅜ she used to look so pretty back during her Typhoon days

7. [+14, -1] Quite an aggressive style

8. [+11, -2] Can she not

9. [+10, -4] Ugh I'm feeling hot just looking at all those layers >_<

10. [+7, -0] Her fashion is 48-dimensional

11. [+6, -0] This is how you end up looking like when you dress yourself to cover your weight gain ㅋㅋㅋ

12. [+6, -1] She does realize it's summer, not fall, right ㅡㅡ

-