VIXX releases an interesting... comeback concept


Article: VIXX 'wild animal beasts' bizzare transformation... comeback pictorial released

Source:
Starin via Nate

1. [+144, -6] Looks like that screen on arcade games where you can pick what character you want to use to fight with. The second guy on the last row looks like some CG. Now I want to go play in the arcade.

2. [+131, -5] I don't know who they are but ㅋㅋ the middle guy in the last row is too much ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+105, -7] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+17, -3] What's up with their eyes, did they stick kiwis in there

5. [+15, -4] Who are they??? I'm asking because I really don't know...;;

6. [+14, -1] JellyFish should just stick to Sung Shi Kyung and Park Hyo Shin... what the hell is this, seriously ㅋㅋ They were media playing with some new song the other day too

-